04 września 2016

Smoothie i domowy jogurt owocowy / CIY

Jakiś czas temu bardzo polubiłam wszelkiego rodzaju przekąski na bazie owoców, są niesamowicie smaczne i bardzo proste w przygotowaniu, dlatego uważam, że każdy z was powinien ich spróbować. Swoją drogą myślę, że przelane do jakiejś szklanej butelki świetnie nadawałyby się na drugie śniadanie do szkoły i byłyby całkiem ciekawą alternatywą dla kanapek, których chyba nie tylko ja mam już dość. ;)

Smoothie przygotowywać można na naprawdę wiele sposobów. Ja najbardziej lubię sięgać po owoce leśne, truskawki bądź kiwi, do tego trochę miodu i całość miksujemy. Idealnie sprawdzą się świeże jak i mrożone owoce, które można kupić w praktycznie każdym supermarkecie (nie uwierzycie, ale przez jakieś 15 lat nie miałam pojęcia, że mrożone owoce sprzedawane są w sklepach, haha) lub wziąć z własnej spiżarni.



Zawsze bardzo lubiłam wszelkiego rodzaju jogurty owocowe, które kupowałam w najróżniejszych sklepach. Jednak jakiś czas temu pomyślałam, że fajnie byłoby spróbować czegoś odrobinę zdrowszego, z mniejszą ilością konserwantów. Na początku do jogurtu naturalnego wrzucałam owoce, jednak teraz mogę szczerze powiedzieć, że nie smakuje to aż tak dobrze jak w przypadku, gdy te owoce ( tu mrożone owoce również świetnie się sprawdzą - jest to idealne zastępstwo na zimę, kiedy świeżych truskawek itp. brak) razem z jogurtem i jeśli lubicie odrobiną miodu zmiksujemy. Od czasu kiedy wpadłam na ten genialny pomysł (naprawdę dziwię się, że wcześniej o tym nie pomyślałam) mikser stał się moim najlepszym przyjacielem. Do tak przygotowanego jogurtu lubię dodać jeszcze pokrojonego banana lub płatki typu Corn Flakes. Całość smakuje naprawdę cudownie, o wiele lepiej od tego typu kupnych produktów!


12 komentarzy:

  1. Mniam! Kocham takie przysmaki :D

    Zapraszam do mnie!
    martyna-k.blogspot.com~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten jogurt wygląda przepysznie :) Od momentu, w którym na rynku pojawiają się truskawki, robię smoothie :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam smoothies, koniecznie muszę spróbować!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham ribić i pić :D smoothie
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka forma przekąski jest super ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja uwielbiam smoothie <3!

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wygląda bardzo smakowicie ! :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację