04 sierpnia 2016

Majorka 2016



Cześć! W tym poście zamieszczam zdjęcia z mojego wakacyjnego wyjazdu na Majorkę. Zobaczyłam tam naprawdę wiele malowniczych krajobrazów, zaczynając od pięknych piaszczystych plaż, a kończąc na dużych zielonych, zarośniętych terenach. Mam nadzieję, że poniższe zdjęcia choć trochę oddają urok jaki panował we wszystkich sfotografowanych przeze mnie miejscach. Zapraszam do oglądania i trzymajcie się!




A wy jak spędzacie tegoroczne wakacje? Koniecznie dajcie znać w komentarzu! ;)

9 komentarzy:

  1. Jakie cudowne miejsce, piękne widoki! Ten zamek z piasku, wow... szczęka mi opadła (dosłownie) na jego widok :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia ! najbardziej spodobało mi się to z zamkiem z piasku!
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne plaże! Cudowna fotorelacja ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ciocia była na Majorce i bardzo mnie zachęciła do wyjazdu na tą wyspę, teraz jeszcze twoje piękne zdjęcia! Muszę się tam kiedyś wybrać :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe zdjęcia :) nigdy nie byłam na majorce ale teraz wiem że bardzo chcę tam pojechać no wspaniałe widoki ! zazdroszczę takiego wyjazdu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia <3 Zazdroszczę ci wyjazdu też chciałabym tam pojechać. :/ Całe wakacje siedzę w domu i się nudzę :C
    Zapraszam na jej bloga -> http://xcysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym kiedyś udać się na Majorkę - wydaję się być pięknym krajem!
    Śliczne zdjęcia!


    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczeee! Cudowne widoki! Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję tam polecieć.

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację