30 lipca 2016

Wiele się wydarzyło

Od czasu ostatniego posta wiele się wydarzyło. Mam nowe okulary, obcięłam włosy (czego niestety nie widać na zdjęciach, ponieważ są stosunkowo stare, echh), zdałam do trzeciej klasy gimnazjum, odwiedziłam Hiszpanie, rodzinne miasto moich kuzynów, Gorzów, dowiedziałam się jak działają złodzieje kieszonkowi (zawsze pilnujcie swoich rzeczy i nie ufajcie babciom, które nagle siadają strasznie blisko was i udają, że jest im gorąco!) niezwykle polubiłam lody lion, kupiłam nowy obiektyw i powoli znów przekonuję się do książek, co niesamowicie mnie cieszy (btw. obczajcie sobie "Byliśmy Łgarzami" E. Lockharta, kilka dni temu skończyłam czytać i jestem zachwycona). Poza tym wszystko po staremu. Na prawie cały sierpień zostaję w domu, więc będę miała wiele czasu na dosłownie wszystko. Może nawet pojawi się tu więcej postów (?) - nie wiem, chciałabym. Ale jak to się mówi, wyjdzie w praniu. Trzymajcie się!


10 komentarzy:

  1. Też przekonałam się bardziej do książek! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba nigdy nie przekonam się do czytania książek. Mam nadzieję, że wrócisz :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami potrzebne są zmiany, sama padłam zmianą takiego kieszonkowca.
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobne okulary! (okularnik, okularnika wszędzie pozna :v)
    Dużo się działo. Fakt. Ale postarasz się o więcej postów, proszę???

    Tylko się mnie nie przestrasz, proszę :) Dziwoloąg

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne miejsce !

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne zdjęcia! *o*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie sporo się zmieniło. Ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas mija, wsystko się zmienia ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie ze sporo sie u ciebie dziej. ja rowniez sierpien spedze w wiekszosci w domu ;) bardzo ladne zdjecia! pozdrawiam
    puchatekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację