12 marca 2016

Szukam już 15 lat


Urodziny miałam 2 marca, tradycyjny tort z rodziną zjadłam w ubiegłą niedzielę, a posta piszę dopiero teraz. Okropnie przeraża mnie to jak szybko przemijają chwile, jak szybko kończą się te, na które czasem potrafimy czekać nawet miesiącami. Chciałabym podkreślić jak wiele czasu tracimy, jak wiele rzeczy odkładamy na potem- ty, ja, nasi znajomi, ogólnie wszyscy. Zatracamy się w obowiązkach, dążymy do wykreowanych przez XXI wiek marzeń, zapominając, że jesteśmy ludźmi i z każdym kolejnym dniem coraz bardziej oddalając się od bycia nimi. Nie zrozumcie mnie źle, ale uważam, że obecnie bardzo trudno o prawdziwe marzenia. Nie te, które ma co drugi człowiek, co druga nastolatka. Są rzeczy ważne i ważniejsze, piękne i piękniejsze, uczmy się je dostrzegać. Czujmy się spełnieni, a nie tylko pozornie szczęśliwi, bo właśnie przyszła do nas przesyłka z nowymi butami, które w tym sezonie będzie nosił każdy. Kolejne małe marzenie, o które pokłóciłabym się, że na miano marzenia, nawet tego najmniejszego, nie zasługuje. Otwórzmy oczy i patrzmy, a może w końcu po tylu latach dostrzeżemy coś konkretnego. Ja szukam już 15 lat.


21 komentarzy:

  1. Jezus jak ja chciała bym mieć te 15 lat ja już za 7 miesięcy 18 lat i nie chcę już dorosłą a kiedyś myślałam ,że dorosłość będzie świetną sprawą Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami nie odróżniamy marzeń od zachcianek ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację. Czas tak szybko przemija, że nie zdążymy się odwrócić i popatrzeć wstecz.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione wszystkiego najlepszego :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego! aaa mam ochotę na ten tort haha :D
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. słodko w poście sodko w życiu :) naj!
    http://lusiastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat! Wszystkiego naj naj najlepszego :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej to Wszystkiego Najlepszego :*

    http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego oraz spełnienia marzeń :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi samaka narobiłaś na coś słodkiego ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. W pełni się z Tobą zgadzam. Niestety w dzisiejszych czasach, w pogoni za ideałami, przesadnie martwiąc się o swoją przyszłość zatracamy się w tym i zapominamy o tym, co sprawia nam przyjemność i przez to w naszym życiu jest coraz mniej miejsca na marzenia. Marzenia przeciętnej osoby w XXI wieku to posiadanie dobrej pracy, własnego domu, samochodu i w przyszłości rodziny. Są to piękne plany, ale niezbyt górnolotne. Czasami chciałabym, aby ludzie z naszej rzeczywistości mieli takie marzenia, jak ludzie z przygodowych lub animowanych filmów. Na pewno wszyscy bylibyśmy wtedy szczęśliwsi. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W pełni się z Tobą zgadzam. Niestety w dzisiejszych czasach, w pogoni za ideałami, przesadnie martwiąc się o swoją przyszłość zatracamy się w tym i zapominamy o tym, co sprawia nam przyjemność i przez to w naszym życiu jest coraz mniej miejsca na marzenia. Marzenia przeciętnej osoby w XXI wieku to posiadanie dobrej pracy, własnego domu, samochodu i w przyszłości rodziny. Są to piękne plany, ale niezbyt górnolotne. Czasami chciałabym, aby ludzie z naszej rzeczywistości mieli takie marzenia, jak ludzie z przygodowych lub animowanych filmów. Na pewno wszyscy bylibyśmy wtedy szczęśliwsi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam identyczne wrażenie! Dzięki za komentarz ;)

      Usuń
  13. Po pierwsze, wszystkiego dobrego z okazji urodzin. Życzę ci, żebyś była szczęśliwa, byś w małych rzeczach dostrzegała radość i byś odnalazła to czego szukasz. Ja mam ponad dwadzieścia lat, sama mam marzenia. Wyjazd, rodzina, piękny ślub. Z wiekiem marzenia się zmieniają :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. spoznione sto lat ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń

  15. Zapraszam do mnie http://truskaweczkabloguje.blogspot.com
    Mile widziane komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkiego najlepszego :)

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Spełnienia marzeń :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego :) ja w tym roku też kończę 15 lat... czas jest bezlitosny.
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ ci zazdroszczę tych 15 lat! Ja po mału zaczynam czuć się jak dinozaur, a przeciez sama niedawno byłam nastolatką;) spóźnione najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czas bardzo szybko leci... Nie chcę dorastać.. No ale taka kolej rzeczy :c

    Mój blog-klik ♥
    Zapraszam do obserwowania oraz komentowania !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację