26 lutego 2016

Ogród botaniczny- Berlin, 21.02.2016r.


W ostatnią niedzielę miałam okazję po raz kolejny gościć w Berlinie. Razem z moim tatą, bratem i wujkiem wybraliśmy się do ogrodu botanicznego, który wywarł na mnie ogromne wrażenie. Można podzielić go na dwie części- park oraz szklarnie. Mi jednak ze względu na deszczową pogodę, dane było zobaczyć tylko, a może i aż, szklarnie. Zgromadzone są tam rośliny z całego świata, zaczynając od Australii, a kończąc na Ameryce Południowej. W całym pomieszczeniu bardzo podobało mi się to, że 90% całej konstrukcji stanowiły okna, czego w sumie od początku można spodziewać się po szklarniach. Nie zmienia to jednak faktu, że oprócz roślin można podziwiać tam również architekturę ,a przynajmniej mi się to szczególnie spodobało. Tak czy inaczej, każdemu z was polecam,aby przy jakiejkolwiek okazji wybrać się w to miejsce, gdyż jest ono naprawdę niesamowite i choć przez chwilę można poczuć się w nim jak w dżungli i nieco zmienić otoczenie. Swoją drogą, nie pamiętam kiedy ostatnio załadowałam na kartę bloggera aż tyle zdjęć, haha. Mam nadzieję, że wam się spodobają i trzymajcie się!










































11 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy post !
    prześliczne zdjęcia
    oby tak dalej ♥
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny świetny post..kocham twojego bloga!:)
    uwielbiam czytać takiego typu posty:)

    miło było gdybyś skomentowała mojego ostatniego posta:) KLIKNIJ A PRZENIESIE CIĘ NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam ślicznie!
    Muszę tam kiedyś zawitać <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę się tam kiedyś wybrać :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też chcę się tam wybrać chociaż ja wole Hiszpanie :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę :)
    agnieszka-gromke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zobaczyłam te zdjęcia, to skojarzył mi się z basen w Berlinie, w którym jest coś podobnego, tyle że mniejszego :)

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to nigdy w Berlinie nawet nie bylam:(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne miejsce! Chcialabym kiedys odwiedzic takie piekne miejsce :)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację