18 stycznia 2016

Nie zapominajmy kochać!


Nigdy do końca nie pojmę miłości. No bo co to właściwie jest? Jest człowiek A, jest człowiek B i łączy ich pewna więź. Nieistotne jest tutaj jaka to jest miłość- matczyna, braterska, przyjacielska, małżeńska, czy może łącząca dwóch młodych ludzi. Odnoszę wrażenie, że najważniejsze jest w tym to, jak miłość odczuwamy i jak ją okazujemy. Jestem osobą, która często od miłości się wzbrania. Nie lubię zbyt częstych uścisków, uroczych słówek, całej tej bliskości. Oczywiste jest to, że każdy tego potrzebuje i że to pomaga. Jednak jakimś sposobem, nawet nie wiedząc czemu, odpycham to od siebie, próbuję radzić sobie sama. I myślę, że nie tylko ja. Zadajmy sobie pytanie. Ile można udawać, że jest się samodzielnym, niezależnym, nie potrzebującym żadnej pomocy? W tym miejscu, my ludzie, często popełniamy błąd. Za bardzo próbujemy dać sobie radę sami, za bardzo izolujemy się od innych. Wiem, że wiele osób ma z tym problemy. Wiem, że wiele osób często wybiera swoje własne towarzystwo, tylko dlatego, że nie może znaleźć zrozumienia. Nie może znaleźć miłości. Nie będę próbowała odpowiadać tutaj na pytanie, które zadałam na początku posta. Proszę, niech każdy z was zrobi to sam dla siebie, bo każdy miłość postrzega inaczej. I pamiętajcie, że nie musicie radzić sobie we wszystkim sami, od tego są bliscy, żeby wam pomagać. I nie zapominajcie kochać!


18 komentarzy:

  1. Masz rację, dla każdego miłość znaczy coś innego :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami przeceniamy się chcąc pokazać wszystkim, że jesteśmy silni a wychodzi na to, że zachowujemy się słabiej niż zakładaliśmy na początku.Każdy potrzebuje miłości :)
    Zapraszam do mnie ⬇
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo. Strasznie rzadko używam słów "kocham", tule się zazwyczaj na pożegnanie. Może masz racje, jednak mi tak lepiej ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, tak... Nie izolujmy się, dajmy innym coś wnieść do naszego życia. Nauczmy się prosić o pomoc!

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI NA KANALE! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy z nas jest inny w związku z tym ma inne oczekiwania.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądry post ;)!
    Piękne zdjęcia.

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie, dla każdego miłość znaczy coś innego. Można kochać artystę, serial czy piosenkę, ale także rodzinę lub przyjaciół. Świetnie napisany post! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisane :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    Mam prośbę, poklikałabyś u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna, z góry dziękuję :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo intrygujący wpis! Moim zdaniem każdy ma zupełnie inne, po prostu swoje, podejście do tematu miłości i raczej cale nie jest to złe, każdy z nas powinien to uszanować :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do tematu posta - nie chcę się wypowiadać zbytnio..więc może skomentuje zdjęcia.
    Bardzo ładnie wyszłaś, naprawdę. :)
    WERR-BLOG.BLOGSPOT.COM -> KLIK! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post :)

    Zapraszam też do mnie www.ali-czasucieka.blogspot.com do zadawania pytań na Asku jak i polubienia strony na Facebooku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chyba bym sobie nie poradziła gdyby troska moim przyjaciół, nie warto tego odrzucać!
    www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham swoich przyjaciół, rodzinę a szczególnie chłopaka, z którym jestem już 3 lata! :)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dac sobie pomoc i pomagac. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłość jest piękna gównie dlatego, że w zależności od osoby jest ona inna i niepowtarzalna ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z tobą :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację