29 stycznia 2016

Ferie 2016


W te ferie miałam zamiar zostać w domu, tak jak w ostatnich paru latach. Stało się jednak inaczej i spędziłam je po części u moich dziadków w górach. Parę wyjazdów na stok, pierwsza jazda na nartach (jakkolwiek niewinnie wyglądam na zdjęciach, to kilka razy prawie się nie zabiłam), czas spędzony z dziadkami i spotkanie z kuzynami sprawiło, że już planuję wyjazd na kolejne ferie. Co do jazdy na nartach, to mimo iż będąc dzieckiem w zimę zawsze jeździłam do dziadków, to nart na nogi nigdy nie ubierałam. Wtedy to była dla mnie epoka sanek! No ale mniej więcej załapałam jak skręcać i jechać tym niewinnym pługiem. Całkiem niezła zabawa i może jak kiedyś nabiorę trochę więcej wprawy, to wybiorę się jeszcze w wyższe góry, a przynajmniej takie są moje chęci. Ostatnie dni ferii chcę poświęcić głównie na odpoczynek i naukę, co niestety nie idzie w parze, więc będę musiała jakoś to pogodzić. Cóż, zbliżające się sprawdziany i konkursy do czegoś zobowiązują i zostawić tak tego nie mogę. Zdaję sobie sprawę, że jest to dość chaotyczny post, ale pomyślałam, że dodam coś dotyczącego mojego życia. Ostatnio skupiałam się głównie na przemyśleniach i myślę, że tej tematyki będę się trzymać, bo bardzo podoba mi się to, że mogę przekazać coś osobą czytającym moje wpisy i wnieść choć odrobinę od siebie do tego świata. A wam jak podobają się takie tematy na blogu? Koniecznie napiszcie w komentarzu, a ja tymczasem zapraszam was do obejrzenia zdjęć z moich ferii. Trzymajcie się!











17 komentarzy:

  1. Wow, świetne miałaś ferie! Ja raz w życiu jeździłam na nartach i to jak byłam nieco mniejsza ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to chyba nie potrafię jeździć na nartach, uczyłam się jak byłam mała, ale to nie była nauka, hhaa! Po prostu założyłam narty i zjechałam na sam dół z upadkiem na końcu :D
    Super zdjęcia ♥
    Buziaki :*, meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. ale przepięknie http://www.edytaprusinowska.pl/2016/01/najlepsze-i-sprawdzony-metody-na-brak.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tam świetnie w tych górach. Ja nigdy nie wyjeżdżam na ferie, ale chciałabym, żeby w przyszłym roku to się zmieniło :/ :) Świetne zdjęcia!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marza mi sie takie ferie... Zazdroszcze :P
    Obserwujee :)

    <a href="http://choco-milk-blog.blogspot.nl”>KONKURS</a>

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny blog! :)

    Zachęcam do obserwacji mojego i skorzystania z konkursu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obym ja też miałą tyle śniegu na feriach. Ja dopiero zaczynam za tydzień i chce bardzo pojeździć sobie na desce!

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że posty typu "co u Ciebie" to świetny pomysł :) Super, że spędziłaś miło czas. Co do moich ferii są dopiero przede mną, ale planów nie ma, okaże się w trakcie jak je spędze :) Ładne zdjęcia. Obserwuję i pozdrawiam :*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym spróbować jeździc na nartach :D
    Cudowne zdjęcia!

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym spróbować jeździć na nartach choć pewnie wyglądało by to kalecznie :D

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałąbym także sprobować jazdy na nartach, to musi być ciekawe! :)
    julietguliet.blogspot.com -> zapraszam na mojego bloga, jestem nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: MY FIRST COOPERATION WITH SHE IN, WOULD YOU CLICK ON THE LINKS IN THE TEXT? IF YOU WANT ANYTHING FOR THIS I WOULD DO IT. :) LET ME KNOW!

    sydneysleek

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia!
    Bardzo lubię czytać posty z przemyśleniami na blogach, potrafią zawsze jakoś zainspirować i zmotywować :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo ładny i elegancki design:)
    Zdjęcia też mi się podobają!
    Pozdrawiam ♥

    MÓJ BLOG - CLICK♥
    .
    .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację