05 stycznia 2016

Cisza potrafi zdziałać cuda


Zawsze ceniłam sobie ludzi pokornych. Takich, którzy pozostawali odrobinę w cieniu i niezbyt lubili się z niego wyłaniać, nie wytykali innych palcami, a swoje zdanie w wielu sytuacjach potrafili zachować dla siebie. Jest to zdecydowanie jedna z moich ulubionych i jednocześnie zanikających w dzisiejszym świecie wartości. Jak często nie możemy się powstrzymać od uszczypliwych komentarzy na temat innej osoby, jak często jesteśmy zapatrzeni w negatywy innych, tak bardzo, że nawet nie zauważamy swoich? Bo przecież to, że ja też kiedyś popełniłem ten sam błąd nie ma w tej chwili znaczenia, teraz liczy się to, że on zrobił to samo, możemy wszyscy razem się pośmiać. Możecie powiedzieć, że przesadzam, koloryzuję, ale niestety czasem tak to właśnie wygląda. Jakbyśmy byli nieczułymi, ślepymi, zapatrzonymi w siebie, wytykającymi błędy innych idiotami. Po prostu idiotami. Czy nie warto czasem przemilczeć niektórych sytuacji? W naszym życiu jest wiele takich chwil, kiedy zwykła cisza potrafiłaby zdziałać cuda. Kłótnia z najbliższymi, panią w szkole, głupie komentarze znajomych. Warto wykazać się wtedy pokorą, zamilczeć na chwilę. Spróbujcie, a gwarantuję, że później poczujecie się sto razy lepiej, niż byście dalej prowadzili tę niekończącą się rozmowę, która i tak donikąd nie prowadzi. Tylko uważajcie, to wcale nie jest takie proste. Próbowałam. Cały czas próbuję.

Pozdrowienia dla Zuzixa- super fotografa! ;)







31 komentarzy:

  1. Ja najczęściej wyszukuje w innych ludziach pozytywnych cech i staram się tego trzymać :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia są w takim pięknym i harmonijnym stylu!
    https://helloitspatty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbuję czasem nie reagować, ale nie daję rady...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie napisane :) a zdjęcia bardzo ładne i klimatyczne *-*

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za pozdro k0z4k ❤ wspaniały fotograf naprawdę, miał prześliczną modelkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za pozdro k0z4k ❤ wspaniały fotograf naprawdę, miał prześliczną modelkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Życie trochę nauczyło, że najlepszy sposób to cisza :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to ja też lubię ten typ ludzi, ponieważ właściwie do niego należę. Wolę przemilczeć pewne sytuacje, a komentarzy uszczypliwych nigdy nie kieruję w kierunku drugiej osoby. Wiem, jak ja się czuję, gdy ktoś się tak zachowuje wobec mnie, więc sama tego nie robię. Życie mnie tego nauczyło i mam nadzieję, że Twoje próby będą równie owocne :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami naprawdę się powstrzymuję od komentowania czyjegoś zachowania, ale jestem dość impulsywną osobą i nie zawsze jest tak łatwo
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to napisałaś! A zdjęcia są po prostu magiczne! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę trudno ugryźć się język, też mam z tym problem. Szkoda, że takie wartości zanikają. Niedługo każdego dnia będziemy toczyli wojny słowne; każdy z każdym.
    Doceniam ludzi, którzy właśnie umieją się powstrzymać. Zachowuje uszczypliwe komentarze dla siebie. Próbuję, staram się, ale przyznam, że jest bardzo trudno. Chwila, nieprzemyślane słowa wylatują z ust i toczy się kłótnia...
    Bardzo dobrze napisany post.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami trzeba się ugryźć w język :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Kliknęłabyś w serduszko w poście? Z góry dziękuję!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post, śliczne zdjęcia <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ladne zdjęcia ♥ Uważam, że lepiej byłoby ci w soczewkach, niż okularach :D

    Mój Blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem warto przemilczeć niejtóre sytuacje czy zachowanie, ale nie zawsze. Najlepiej po prostu pomyslec z 8 razy co chce się powiedzieć. Piękne zdjęcia <3
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz mogę szczerze przyznać, że umiem zachować ciszę. Umiem się powstrzymać. Pracowałam nad tym od poprzedniej klasy, a po ok. roku udało mi się. Moi znajomi, nauczyciele jak i mama zauważyli, że zmieniłam to w sobie. Życzę Ci powodzenia! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. to troszke trudna umiejetnosc, ale warto.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczne zdjęcia, post bardzo mądry, mam nadzieje, że przemówi do niektórych osób :)
    mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poscie? To bardzo dla mnie ważne. Z góry dziękuję i pozdrawiam ! ♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie piszesz :) Zdjęcia też mi się podobają, nie było ci zimno? ;)
    Pozdrawiam cieplutko, i życzę miłego dnia/wieczoru/poranka!
    Zawitaj u mnie :)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie piszesz! Ale cudowny szal!
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja probuje, staram sie byc taka jak opisalas. Czasami nie wytrzymam i wybuchne ale mysle ze w pewnym sytuacjach jest to nieuniknione. Oby bylo coraz wiecej takich osob pokornych. Potrafiacych słuchać. Zdjecia mi sie podobaja ;) naprawde dobry fotograf.

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację czesem lepiej się nie odzywać:)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/2-lata-blogowy-snap.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciężko znaleźć odpowiednią duszę, która Cię zrozumie ale cóż. Takie życie ehh :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację