19 grudnia 2015

Weihnachtsmarkt


Rzeczą, którą najbardziej lubię w Niemczech są Weihnachtsmarkts, czyli inaczej jarmarki Bożonarodzeniowe. Organizowane są one w większości miast, a atmosfera jaka tam panuje jest niesamowita, gwarantuję. Jeśli tylko będziecie mieli okazję, to wybierzcie się na taki jarmark, aby chociaż przejść się tymi pięknymi uliczkami pełnymi Mikołajów, bałwanków i lampek! Oczywiście nie radzę wybierać się tam bez aparatu, bo w kadrach jakie można tam uchwycić nie trudno się zakochać, w ten stan wpadłam również i ja. Zapraszam na zdjęcia!














W tym miejscu chciałabym życzyć wam również Wesołych Świąt, mimo iż zostało do nich jeszcze kilka dni. Spędźcie je z najbliższymi, nie popadnijcie w komercję, odpocznijcie i niech Chrystus Nowonarodzony wam błogosławi! Trzymajcie się!

35 komentarzy:

  1. Jejku, nigdy nie byłam w Niemczech, chociaż bardzo chciałabym się tam wybrać, zwłaszcza na taki jarmark Bożonarodzeniowy! Ciekawe rzeczy można znaleźć i słodkie przede wszystkim haha :)
    Wzajemnie życzę Wesołych Świąt :*

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To wygląda cudnie!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, też byłam w Niemczech.
    I również wesołych świąt!
    Świetny blog!

    mery-neon.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, też byłam w Niemczech.
    I również wesołych świąt!
    Świetny blog!

    mery-neon.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że w Polsce nie ma takich jarmarków. :)
    Wesołych, ciepłych, błogosławionych świąt :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wesołych świąt!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie byłam w Niemczech, ale takie jarmarki na pewno są świetne ;)
    wesołych świąt ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam ślicznie!

    Wesołych świąt życzę i zapraszam do siebie :)
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post boskie zdjecia :)
    co ty na obs/ obs jeśli jesteś za to zaobserwuj i daj koma zebym wiedziała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny jarmark!

    Nowy świąteczny post, właśnie wpłynął na bloga. Mam nadzieję, że się spodoba. ☺

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/2015/12/137-merry-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale musi być cudownie na takim jarmarku!
    Moja szkoła była właśnie na nich, żałuję, że nie pojechałam.

    Wesołych Świąt!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne miejsce, a zarazem takie magiczne. :)
    Wesołych Świąt!
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow.. Wyglada zachecajaco. Nigdy tych slodkich lasek nie probowalam, a ostatnio w sklepie widzialam. Az nabralam ochoty. By spróbować.

    Outsider's eyes, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale czadowo :D Z chęcią sama bym taki jarmark zwiedziła! Mmmm, tyle pyszności!
    Ania Podlecka - klik!
    Natchniona Słowami - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie zobaczyłabym, jak wygląda taki jarmark :)
    Zapraszam do mnie :
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wow.. w takim razie w niemczech o wiele szybciej o wigilijną atmosferę niż u nas. super foty!

    MOJA NOWA PIOSENKA! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezu jakie piękne zdjęcia i wgl wiem,że myślę dość stereotypowo, ale nie myślałam,że w niemczech może być taka atmosfera świąt!
    http://swiat-joni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. o jakie fajne, nigdy nie bylam w Niemczech, totez na takim jarmarku tym bardziej:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaa ale pyszności!!! Chciałabym odwiedzieć to mniejsce przed świętami :')
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ślicznie to wszystko wygląda. Ja nigdy nie miałam możliwości bycia w Niemczech, ale bardo chciałabym pojechać. :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, jak ślicznie *.*
    Ostatnio na niemieckim oglądaliśmy zdjęcia właśnie tych jarmarków :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny post ! :) uwielbiam takie jarmarki w Niemczech ! ♥
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam takie jarmarki, w tym roku byłam na krakowskim :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak, uwielbiam takie jarmarki! Byłam 2 lata temu w Niemczech a w tym roku wybrałam się do Wrocławia i również mi się podobało ;) Super relacja!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie tam, a zdjęcia to zdecydowanie odzwierciedlają :)
    Obserwuję.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie cudowne zdjęcia, we Wrocławiu także jest tak magicznie na świętą :p
    zapraszam :D Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowny post i design bloga ;)

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do sb ~

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia! Nigdy nie byłam na takim jarmarku! Nawet przegapiłam organizowany w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super zdjęcia! zapraszam
    my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jarmark wygląda cudownie. Zazdroszczę możliwości bycia na nim! :)


    Bonia blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację