06 grudnia 2015

Muzeum techniki- Berlin, 03.12.2015r.


Jak co roku przyszedł czas na klasową wycieczkę do Berlina, tym razem wybraliśmy się do muzeum techniki. Tak się składa, że byłam już tam w trzeciej klasie podstawówki, również na wycieczce, i większość eksponatów była mi już znana, ale i tak wycieczkę zaliczam do udanych. Muzeum ma chyba 5 pięter, a ilość zgromadzonych w nim statków, samolotów, pojazdów itp. naprawdę robi wrażenie. Jednak najwięcej frajdy przyniósł mi i moim koleżankom pobyt na tarasie położonym na samej górze budynku i to tam spędziłyśmy najwięcej czasu. Po zwiedzeniu muzeum wybraliśmy się całą grupą na Alexanderplatz, gdzie mieliśmy 2h wolnego na Weihnachtsmarkt (bądź chodzenie po sklepach- jak kto woli). Podsumowując, po wycieczce na mój dysk przybyło masę zdjęć, które nie powinny ujrzeć światła dziennego i jak teraz je oglądam to mam banana na twarzy! Na szczęście znalazły się też takie, które nadają się do jakiegokolwiek opublikowania i to je właśnie możecie dzisiaj oglądać (zdjęcia z Weihnachtsmarkt w następnym poście, tym razem muzeum techniki). Zapraszam!















6 komentarzy:

  1. Widać, że świetnie się bawiłaś ;) też bym z chęcią pojechała do Berlina ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, jeju ♥
    Świetne zdjęcia ^^
    Ta pani na ostatnim zdjęciu, haha :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo ciekawe miejsce, na pewno warte zobaczenia, mam nadzieję, że kiedyś pojadę do Berlina :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, uwielbiam muzea ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie miejsca na wycieczki przez cały rok wyglądają tak: góry, góry, góry góry, góry...także cholernie zazdroszczę wycieczki do Berlina!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też niedawno odwiedziłam Berlin zresztą jak co rok w okresie świątecznym ale tego muzeum nigdy nie udało mi się odwiedzić :) swietne zdjecia :))
    http://maggdam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację