29 grudnia 2015

Dziękuję za kolejne 12 miesięcy życia!

Rok 2015 zaczęłam od napisania postanowień noworocznych i wyznaczenia nowych celi na kolejne 12 miesięcy. Patrząc z perspektywy czasu, wypełnianie tych punktów wyszło mi całkiem nieźle, bo jedyne z czym dalej walczę, to punktualność- moja odwieczna pięta Achillesa. No i nie nauczyłam się piec żadnego ciasta, ale coś nic mnie w kierunku kulinariów nie ciągnie, więc mogę to sobie wybaczyć. Tym razem stwierdziłam, że postanowień pisać nie będę. Zamierzam po prostu żyć, bo trochę mi tego brakowało.


Porównując 2015 do 2014, w tym roku wasza liczba, aktywność oraz to, co czerpię z pisania bloga bardzo się zmieniło. Na dzień dzisiejszy jest was tutaj 158 (prawie tyle osób ile uczy się w mojej szkole- wow!), a nasza społeczność z dnia na dzień staje się coraz lepsza. Bardzo za to dziękuję i mam nadzieję, że będziemy się dalej doskonalić. Chciałabym, aby Think Positive było miejscem, w którym każdy znajdzie dla siebie coś wartościowego.

W kwietniu świętowaliśmy 100 obserwatorów! Jeszcze raz dzięki!


W maju tego roku już po raz trzeci brałam udział w PPR Vincentiana, na który jeździć uwielbiam. Razem z naszą scholą zdobyliśmy nagrodę za najlepszą piosenkę Wincentyńską - ogromna radość.

Zdałam sobie teraz sprawę, że nie zamieszczałam tutaj nagrań z naszego występu, tak więc zapraszam do obejrzenia!



Na przełomie maja i czerwca nastąpiło to, na co czekałam dobre parę miesięcy. Kupiłam nowy aparat. Był to jak na razie jeden z najlepszych zakupów mojego życia. Do tego momentu jeszcze ani razu nie żałowałam tej decyzji, a tylko powtarzałam jak bardzo cieszę się z tego, że mam możliwość korzystania z takiego sprzętu. Z nowym aparatem wiąże się też doskonalenie swoich umiejętności, które moim skromnym zdaniem w ostatnim czasie bardzo wzrosły. Naprawdę widzę różnicę między zdjęciami, które robię teraz, a tymi sprzed roku. A może i wy czytając mojego bloga, zauważyliście jakąś zmianę w zdjęciach, które tutaj zamieszczam?


Wakacje tego roku były jednymi z najlepszych wakacji mojego życia. Rozpisywać się nie będę, bo robiłam już osobne podsumowanie- KLIK. Wspomnę tylko, że miałam okazję spędzić cudowny tydzień na greckiej wyspie Korfu, świetne 3 tygodnie w Kłodzku u moich kuzynów, wybrać się na pierwszy dzień przystanku Woodstock (już 14 lat żyję 30 km od Kostrzyna nad Odrą, a byłam na tym festiwalu dopiero pierwszy raz, sama się sobie dziwię), parę razy odwiedzić Berlin oraz przeżyć wiele innych niezapomnianych momentów.









Na początku września znów przyszło mi wybrać się do Berlina, tym razem na festiwal świateł. Naprawdę cudowne widowisko, zapraszam do obejrzenia zdjęć z tej imprezy w osobnym poście- KLIK.


Od początku roku szkolnego żyję głównie życiem przeciętnego ucznia. W grudniu odwiedziłam Berlin kolejne 2 razy, a kilka dni temu spędziłam cudowne, rodzinne święta. Jestem niesamowicie wdzięczna za ten rok. Był on naprawdę dobrym rokiem, nie zważając na jego końcówkę, kiedy czułam się nieco przytłoczona i zmęczona. Udało mi się zrealizować wiele rzeczy, których zawsze pragnęłam. Na pewno nigdy nie zapomnę tych wspaniałych chwil, które mnie spotkały, nowych ludzi, których poznałam i rzeczy, których się nauczyłam. W 2016 roku skończę 15 lat, aż sama nie wierzę w to jaka jestem już "stara". Trzeba nastawić się na nowe doświadczenia i iść przed siebie, nie zważając na innych oraz na trudności przed nami stawiane. Życzę wam, aby nadchodzący rok był dla was rokiem radości, nauki, szczęścia, a może i nawet rokiem zmian. Nie każdy je lubi, ale uwierzcie, są bardzo ważne. Powodzenia!

40 komentarzy:

  1. Wiele spotkało Cię w tym roku, zazdroszczę tylu wyjazdów. Gratuluję ponad stu obserwatorów!
    Pozdrawiam
    julkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie! Widzę, że miałaś udany ten rok :)

    Pozdrawiamy i życzymy szczęśliwego Nowego Roku!:*
    Nowy post na www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeeej, Woodstock i Organek! <333333
    To miałaś bardzo ciekawy rok! I mam nadzieje zobaczyć Cię na 22. Woodzie :D
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę pobytu w Berlinie 2 razy :( ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nigdy nie pisałam postanowień noworocznych, ale fajnie, że udało ci się co nieco spełnic :P Super podsumowanie ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę dalszych realizacji Twoich postanowień ;)

    http://johannnnnnka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No to widać, ze sporo dobrego Cię w tym roku spotkało :) Gratulacje i zycze zeby nowy rok był jeszcze lepszy!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Rok 2015 był dla ciebie dobry i oby 2016 był jeszcze lepszy, tego ci życzę! Zazdroszczę tak częstych wypadów do Berlina bo z tego co się orientuję to wspaniałe miasto ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że rok 2015 był udany. Sama bym chciała spędzić tydzień na jakieś greckiej wyspie.
    Życzę Ci aby następny roczek był jeszcze lepszy.
    UDANEGO SYLWESTRA!

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Aparat to najlepszy zakup! Twoje zdjęcia są przepiękne. Życzę Ci aby 2016 był jeszcze lepszy!
    zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci udanego 2016 roku ♥
    http://anggeleses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też byłam w te wakacje na wyspach Greckich. Bardzo fajne podsumowanie roku :)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały post. Miło tak powspominać. Ja w 2015 zdecydowanie wiele się nauczyłam! :) Życzę Ci nowych blogowych sukcesów i nie tylko blogowych w 2016! :D

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog naprawdę,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też w tym roku nie piszę postanowień, chcę zobaczyć jak to jest nie być ograniczonym do kilku punktów haha :D A według twojego opisu to 2015 rok dla Ciebie był naprawdę świetny!

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęśliwego Nowego roku!
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/nowy-rok.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję, teraz jest już 159! :D
    Gratuluję Ci spełnienia wszystkiego co sobie zaplanowałaś!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że dużo udało ci się osiągnąć i zobaczyć, więc masz co wspominać, zazdroszczę :)
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego roku 2016 :)

    Zapraszam serdecznie do siebie :) (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że 2015 był dla ciebie naprawee dobry :) jA TERŻ W TYM ROKU NIE PISAŁAM POSTANOWIEŃ :)
    Szczęśliwego nowego roku ! :*
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog <> Kliknij

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny post
    i bardzo ciekawy blog!
    obserwuje ♥
    miłego dnia pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudowne zdjęcia z wakacji! :o
    Ogólnie zazdroszczę bardzo Woodstocku :P
    Zapraszam do siebie :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne podsumowanie! :)

    Nowy post o moich (nie)postanowieniach noworocznych. Zapraszam ☺ http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę fajny post i świetne zdjęcia.
    Czytałam już wcześniej poprzedni i bardzo podoba mi się twój styl pisania.
    Śliczny nagłówek i wygląd bloga :*
    Czekam na kolejne posty kochana.

    Zapraszam na konkurs do wygrania głośniczek Beats (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. oby nastepny byl jeszcze lepszy!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny pomysł na podsumowanie roku! Ja w 2016 chcę kupić nowy aparat :D Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba!
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, że udało Ci się wywiązać z poprzednich postanowień! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja życzę tobie i sobie żeby każdy kolejny rok był coraz lepszy :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  30. Prowadzisz bardzo fajnego bloga :) Super zdjęcia!
    Udanego 2016 roku :)

    http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. O jacieee super że udało się tobie spełnić postanowienia! *.*
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    Obserwujemy? :) http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post i życzę szczęśliwego 2016 !
    Wspólna obs ?
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację