12 października 2015

Jesienna aura


Jesień zawitała już chyba na stałe. Ba! W niektórych częściach Polski spadł już nawet śnieg, więc... Jestem naprawdę radosna, że moje miasto może jeszcze cieszyć się pięknymi kolorowymi liśćmi, których swoją drogą, pełnej okazałości na razie nie widziałam, gdyż w większości przypadków, zieleń jeszcze gdzieś się przebija. Mam nadzieję, że zdążę nacieszyć się tym widokiem zanim spadnie śnieg, bo nie ukrywam, że jesienny krajobraz jest jednym z moich ulubionych. W tę porę roku najchętniej schowałabym się w moim łóżku, pod ciepłym kocem, z gorącą herbatką i dobrą książką. Niestety szkoła i nauka na takie przyjemności nie pozwalają (czymże byłby post lifestylowy bez pożalenia się na obowiązki?) i jak na razie pozycje, które nagromadziłam na moim stoliku nocnym muszą zaczekać, bo nawet na czytanie nie mam czasu. Jednak, gdy tylko znajdę chwilę wolnego, zabieram się za jeden z kryminałów Ahathy Christie- "Dziesięciu Murzynków" bądź "Morderstwo w Orient Ekspresie", bo to właśnie je zgarnęłam ostatnio będąc w bibliotece i nie ukrywam, że bardzo mnie zainteresowały, a w szczególności pierwsza z nich. Może czytaliście? Jeśli tak, koniecznie dajcie znać w komentarzu! 





24 komentarze:

  1. świetne zdjęcia! :D ~best-frieend.blogspot.com przy okazji zapraszam do siebie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia. Ja dzisiaj rano osunęłam roletę i leżał śnieg :O


    kaam-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeej, też przez nauke nie mam czasu na czytanie i tak nad tym ubolewam ze masakra!
    icemaidenx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeej, też przez nauke nie mam czasu na czytanie i tak nad tym ubolewam ze masakra!
    icemaidenx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ;)
    U mnie wczoraj padał śnieg :/

    Zapraszam na mój blog związany z modą , urodą itp: http://kootsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na szczęście jeszcze nie spadł śnieg :D
    Super stylizacja ;*

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesien to jedna z najpiekniejszych por roku, ale zima to moja milosc od malego dziecka i nic z nia nie wygra! Takze ja z niecierpliwoscia czekam, az w tej mojej Norwegii spadnie snieg, a do tego czasu pewnie jeszcze naciesze sie jesienia:)

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety szkoła zabiera nam mnóstwo czasu i na przyjemności zostaje go niewiele ;/
    super zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    http://elwiralewandowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nie było śniegu, a szkoda XD Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nie widziałam jeszcze kolorowych liści ale za to kilkucentymetrowy snieg :P super fotki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look, u mnie jeszcze na szczęście śniegu nie ma:)

    Maja z DarkRoseberry

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Naprawdę super :D
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia! :) Uroczy kapelusik!
    http://j-stayclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia <3 i ubrania ;D
    Zapraszam -> http://martysiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie ci w tym kapeluszu ! Też chciałam kupić sobie taki ale mi zdecydowanie nie pasuje.

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie również jeszcze nie ma śniegu, ale mam nadzieję, że w zime będzie można ulepić niejednego bałwana! Przepiękne zdjęcia, bardzo pasuję do Ciebie kapelusz, gdzie go kupiłaś? :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam go w starych rzeczach mojej mamy i nie mogłam się powstrzymać od "pożyczenia" :D

      Usuń
  17. świetnie wygladasz, styl i klasa :)
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również uwielbiam jesienny krajobraz :D Pięknie wyglądasz ^^
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam jej kryminały, wspomniane książki już za mną, pierwsza szczególnie mi się podobała :) We Wrocławiu jak na razie szaro i ponuro, mało u nas tej kolorowej jesieni.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację