15 października 2015

"Jeden zły, wszyscy tacy sami"


Do poruszenia tego tematu zbieram się już długo i dalej nie jestem do końca pewna czy jestem odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu. Ale cóż. Uważam, że jest to ważny temat i im więcej osób będzie go poruszać tym lepiej. Więc uwaga, dzisiaj wypowiem się na temat wiary, a dokładniej jej postrzegania przez o osoby trzecie. Zapraszam.



Uważam, że jest to kwestia dość indywidualna. Są osoby wychowywane w wierze od samego początku, te, które zbliżają się do Boga dopiero w późniejszym etapie swojego życia oraz ci, którzy wiarę w Boga uznają za coś śmiesznego i niegodnego uwagi. Nikogo nie będę tutaj krytykować, bo podejmować decyzje, o tym jak chcemy żyć, powinniśmy sami, co świadczy o naszej dojrzałości. Natomiast kilku rzeczy nie potrafię zrozumieć. Dlaczego osoby wierzące, łączące swoje życie z Bogiem często postrzegane są jako gorsze, a jeżeli nie one, to ich sposób bycia? Jak dla mnie jest to tak samo normalne jak zjedzenie płatków z mlekiem na śniadanie. Ale niestety nie dla wszystkich. To samo tyczy się oceniania osób duchownych. Jeden okaże się zły, więc wszyscy inni są tacy sami. A czy jak jedna matka nie kocha swojego dziecka, to oznacza, że każda inna jest taka sama? No właśnie. Wiele rzeczy nie lubię, ale oceniania bez najmniejszego pojęcia o danej rzeczy nigdy nie pojmę i nie tyczy się to tylko wiary. W tych czasach bardzo trudno jest mieć własne zdanie, gdyż ludzie większość swoich opinii kształtują na podstawie mediów. Smutne. Dlatego życzę wam serdecznie, abyście mieli swój własny rozum, zdanie i nie kierowali się opinią innych. To jedne z najważniejszych życiowych wartości.








31 komentarzy:

  1. Zgadzam się, jest to trudny temat. Ja osobiście wierzę w Boga, ale nie chodzę do kościoła, nie praktykuje tego, bo nie uważam tego za konieczne.
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się! Temat, który został przez ciebie cudownie opisany. A w dodatku śliczne zdjęcia!

    http://0hopeinmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jest to trudny temat. Moim zdaniem wierzący czasem gorzej zachowują się niż nie. Biblia to centrum wszystkiego. Sama jestem wierząca.

    Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem wiara to indiwidualna sprawa i nikt nie powienien osądzać nas na jej podstawie. Wierzysz czy nie wierzysz, to nie powinno mieć znaczenia.

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie poradzisz. Ludzie i tak będą się wzajemnie oceniać, a więszkość robi to nawet nieświadomie. Z wiarą jest tak samo jak na przykład z osobą, która przechodzi obok jakiegoś faceta leżącego w rowie. Co większość sobie pomyśli? Pijak. A może akurat ma problemy ze zdrowiem, przewrócił się i stracił przytomność? Mój dziadek przez to, że nikt mu nie pomógł ma teraz sparaliżowaną rękę i nogę, bo powietrze nie dochodziło do mózgu. Z wiarą to samo - ludzi oceniają ze swojej perspektywy - okładkę.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tobą! Szkoda, że tak mało osób ma własne zdanie :)
    ✿Jestem Folta - kliik✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wpis. Zgadzam się w 100 %!
    ps. Bardzo ładnie ci w kapeluszu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie teraz podpierają się innymi. Jak ktoś coś ma, ten ktoś też musi to mieć... śliczne zdjęcia ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! :)

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny klimat tych zdjęć :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mądre słowa. Ja też nie rozumiem, dlaczego teraz osoby duchowne i chrześcijanie są tak postrzegani..chyba powstają nowe stereotypy ;__;
    Śliczne zdjęcia! Pięknie Ci w kapeluszu :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Trudny ale dobrze napisane ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/10/hello.html Zapraszam na mojego ;) Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny blog zapraszam do mnie : otherbae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również nie mogę zrozumieć jak kogoś kto wierzy w Boga, można (z góry) uznawać za osobę gorszą!?
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę,że każdy człowiek powinien mieć swój rozum i nie kierować się tym co sądzą inni.A ocenianie kogoś nie tylko ze względu na wiarę ale i kolor skóry czy ilość pieniędzy w portfelu jest poprostu głupie i niedojrzałe.Ale co zrobić,ludzi nie zmienisz...
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. ZGADZAM SIE Z TOBA! BTW PIEKNE ZDJECIA <3

    Zapraszam do mnie <3 -------> veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  18. No niż z tym nie zrobisz. Ani ty ani inni. Ludzie zawsze będą oceniać. Tych duchownych, wierzących, nie wierzących... No wszystkich. Tak jak to napisałaś: wiele osób kształtuje zdanie na mediach. I to jest w 100% prawda. Powinniśmy mieć swoje zdanie, a nie robić to co "wszyscy".
    Naprawdę wartościowy post :)
    Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiara to wbrew pozorom bardzo ważna rzecz. Przynajmniej dla mnie. Współczuję ludziom, którzy nie mają się do kogo zwrócić w trudnych sytuacjach. Myślę, że każda osoba wierząca w trudnych sytuacjach świadomie lub nie-zaczyna się modlić. Nie powinniśmy się tego wstydzić, a wręcz to pokazywać. Wstydzić powinny się osoby, które uważają to za głupie.

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja osobiście nie wierzę w Boga, ale nie mam nic przeciwko osobą wierzącym. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką sytuacją, żeby osoba duchowna była wyśmiewana, czy nielubiana. W każdym bądź razie szanuję takie osoby. :)
    Śliczne zdjęcia. :*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥ WEJDŹ, SKOMENTUJ, OCEŃ

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post :) Zdjęcia wyszły cudowne, po prostu idealne.
    Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. ja zawsze mam swoje zdanie i zawsze muszę postawić na swoim więc nie ma opcji by kiedykolwiek mi ktoś cos narzucał :P
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjecia mega :) Bardzo madrze napisane :)Moze wspadniesz ?
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybrałaś trudny temat, ale świetnie to wszystko opisałaś :)
    dreams-first.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie napisane, też nie lubię takiego oceniania...

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia!
    Dokładnie zgadzam się z tym, co napisałaś. Czy każdy muzułmanin jest terrorystą i czy każdy terrorysta to muzułmanin? Nie. Ludzie myślą stereotypowo, ale trzeba przełamać takie myślenie!
    Gratuluję odwagi ;)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo śliczne zdjęcia kochana, buźka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację