26 września 2015

Wiem czego chcę

Nauka zdążyła mnie już pochłonąć w stu procentach i nie pamiętam dnia od początku roku szkolnego, żebym się nie uczyła. Sezon diagnoz nadal trwa, ale to oczywiście nie stoi na przeszkodzie, żeby zapowiedzieć tysiąc innych kartkówek i sprawdzianów- no cóż, nauka ważna rzecz i powiem tylko, że następny tydzień będzie naprawdę trudny. Oprócz tego popadłam również w rutynę, której szczerze mówiąc, w wakacje, odrobinę mi brakowało. Pobudka rano, szkoła, lekcje, ewentualne przyjemności i oczywiście posiłki między tymi czynnościami- tak wygląda większość moich dni, naprawdę dziwię się, że jeszcze mi się to nie znudziło (choć ten stan sytuacji przewiduję jeszcze na maksymalnie kilka tygodni). Doszłam również do wniosku, że chcę aby ten blog był zbiorowiskiem tego co lubię i co siedzi mi w głowie (nie, że wcześniej tak nie było, ale zdarzały się posty, z których nie do końca byłam zadowolona), więc od dzisiaj 0 postów, których nie jestem do końca pewna i z których nie jestem zadowolona, nawet jeśli miałabym przez to odejść od regularności, nie chcę publikować czegoś co mi się nie podoba. Myślę, że tutaj zakończę tego posta, zamieszczam jeszcze zdjęcia znalezione w (już) starych wakacyjnych folderach i trzymajcie się!

21 komentarzy:

  1. Zmiana zawsze się przyda, tak więc czekam z niecierpliwość na nowe wpisy!
    Zapraszam Cię też do mnie :) http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. I fajnie, nie ma co pisać na siłę i bez sensu;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej cię popieram :) To głównie ty powinnaś być zadowolona z tego co robisz i czerpać z tego przyjemności :)
    Bardzo ciekawy nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog ma być przede wszystkim odzwierciedleniem ciebie :) Pisz o tym, co lubisz i o czym chcesz pisać!
    Szkolna rutyna mnie przeraża. Strasznie tego nie lubię.

    INNA MYŚL [blog] | KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że wiesz czego chcesz, zmiany w naszym życiu blogowym i nie tylko są napewno potrzebne.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to napisałaś :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    https://instagram.com/theluckyooone/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na bloga dodawaj tylko to co sama chciałabyś czytać :) W innym przypadku ciężko jest coś robić tylko pod ludzi ;/

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz race ledwo co się rok szkolny rozpoczął a nauczyciele już nas zasypuja milionami kartkówek i sprawdzianów ;// . Dobrze, że są chociaż te weekendy :D

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    SYDNEYSLEEK.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł na bloga;)
    może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie na profilu:)
    martartynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog ! Na pewno będę tu zaglądać ;) zaprasza do siebie
    This-is-my-liffe.blogspot.com


    Zakręcona ★ XOXO

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda. Na blogu powinno się znajdować to co sami lubimy.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia:) Fajnie, że stawiasz na jakość a nie ilość jeśli chodzi o blogowanie:)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację