13 sierpnia 2015

WOODSTOCK 2015


Mój tegoroczny (jednodniowy) wyjazd na Woodstock był bardzo spontaniczny. Tym bardziej, że następnego dnia rano o godzinie 9:15 miałam pociąg do Zielonej Góry, gdzie czekał na mnie pociąg do Wrocławia, skąd znowu miałam przesiadkę do Kłodzka, gdzie mieszkają moi kuzyni. Ale mniejsza z tym, wracam do tematu Woodstocku. O tym, że pojadę, dowiedziałam się jakieś 15 minut przed odjazdem, szybko zabrałam najpotrzebniejsze rzeczy, do których na pewno mogę zaliczyć aparat, telefon, wodę, coś do jedzenia, ciepłą bluzę oraz kurtkę przeciwwiatrową (pogoda nie dopisywała) i byłam gotowa. Do Kostrzyna jechaliśmy jakieś 45 minut i kiedy dotarliśmy już na teren festiwalu, pierwsze co pomyślałam to "Wow! Ale tu fajnie!". Dużo miejsca, dużo ludzi, dużo głośnej muzyki. Wszystko sprawiło na mnie naprawdę pozytywne wrażenie, a najbardziej chyba ludzie, którzy traktowali każdego jak starego kumpla przybijając wszystkim piątki lub wchodząc w kadr i uśmiechając się do zdjęcia, gdy takowe robiłam. Jeśli chodzi o muzykę, to zdecydowanie dominował rock, punk i mocne brzmienia. I mimo iż na co dzień nie słucham takiej muzyki, to tam wyjątkowo mi się ona podobała. Zrobiłam też sporo zdjęć, jak to zresztą ja. Teraz zostało mi tylko zaprosić was do ich obejrzenia i zachęcić do odwiedzenia Woodstocku, jeśli tylko będziecie mieli taką możliwość, naprawdę warto!
























48 komentarzy:

  1. Super, że dobrze się bawiłaś! Świetne zdjęcia! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. musiałaś dobrze się bawić! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie byłam na woodstocku ;) może kiedyś
    nigdy nie miałam z kim jechać ani jak, bo to bardzo
    daleko. Kilka moich znajomych tez tam było ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam bardzo dużo dobrego o woodstocku, pewnie była niezła zabawa ;) świetna fotorelacja
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie byłam na Woodstocku, ale może kiedyś się wybiorę :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  6. To musiało być fajne doświadczenie! :)

    Zapraszam na KONKURS NA MOIM BLOGU! Do wygrania świetna i bardzo kreatywna książka! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  7. Woodstock to marzenie mojej najlepszej przyjaciółki! Nie bałaś się wziąć aparatu? :)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jakiś tam mały strach był, ale z racji tego, że jechałam tylko na jeden dzień, nie musiałam obawiać się, że ktoś zwinie mi sprzęt z namiotu i cały czas nosiłam go ze sobą.

      Usuń
  8. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! :) Zajrzyj do mnie na bloga, bo czeka Cię niespodzianka w wynikach konkursu! :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są mega! Przeżycia zapewne też!
    Pozdrawiam! :)
    http://famusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są mega! Przeżycia zapewne też!
    Pozdrawiam! :)
    http://famusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę,fajnie ze dobrze się bawiłaś :)

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam na tym festiwalu, ale już nie pierwszy raz słyszę, że klimat jest super. Świetne zdjęcia :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Zdjęcia są naprawdę prześliczne <3
    Zapraszam do mnie na KONKURS <3 :) do wygrania dowolny ciuszek ze sklepu znu.com:)
    buziaki!
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! Ja jeszcze tam nie byłam, bo mam trochę daleko, ale może jeszcze kiedyś się uda! W wolnej chwili zapraszam: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, musiałaś się dobrze bawić! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No ładnie :) Pojechałabym :)
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  19. To musiała być cudowna przygoda. Nigdy nie miałam okazji uczestniczyć w takim festiwalu, ale może kiedyś mi się to uda :) Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam na Woodstocku bo to nie moje klimaty. Ale fajnie, że dobrze się bawiłaś :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. I really love your blog and your photos! Keep goin!
    ❤ Follow for follow? Let me know, I always follow back!

    Izabella | Môj BLOG /klik/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna fotorelacja, więcej takich postów poproszę :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, ale sama nie wiem co sądzić o tym festiwalu, bo opinie są podzielone :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że udało Ci się tam pojawić! :D

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Twins Life (klik) ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. łoł festiwal jest cudowny i szczerze mega ci zazdroszczę - świetne zdjęcia!♥

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę, że tam byłaś ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne zdjęcia. chciałabym być na tym festiwalu.
    bardzo fajny blog. obserwuję i zapraszam na mój blog.
    jeśli ci się spodoba to również zaobserwuj.
    wisniowapastelka.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie byłam nigdy na tym festiwalu. Świetne zdjęcia!

    Pozdrowionka ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam festiwale, fajnie, że też to lubisz

    http://pearlblackgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Woodstock to zbyt mocny festival jak dla mnie, preferuje coś typu Opener, Orange Warsaw Festival lub Wireless. :)

    ✖️NicolaL✖️

    OdpowiedzUsuń
  31. super zdjęcia ;)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. jak możesz mówić syf i ćpuństwo, nigdy tam nie będąc?

      Usuń
  33. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back !

    Izabell │my diary/klik/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne zdjęcia! Byłam 4 dni i to są 4 dni, dla których warto żyć hehe ;)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację