29 sierpnia 2015

WAKACJE 2015

O tym, że zaraz kończą się wakacje raczej przypominać wam nie muszę, ponieważ wydaje mi się, że wciągu ostatniego tygodnia jedynym tematem w internecie była szkoła. Chyba każdy słyszał już zdanie "niestety już za kilka dni do szkoły..." i powiedzcie mi czy dla was też już robi się to nudne? W tym poście chciałabym podsumować tegoroczne wakacje, które jak dotychczas były jednymi z najlepszych w moim krótkim życiu. Kilka fajnych wyjazdów i parę ciekawych zajęć na wolne dni zrobiło swoje i już teraz zapraszam was do dalszej części posta!


Pierwszy tydzień wakacji spędziłam głównie na wyjazdach nad jezioro razem z moim tatą i bratem. Jest to już taka nasza wakacyjna tradycja i jeździmy tam co roku. Nasza miejscówka mieści się ok. pół godziny drogi samochodem od naszego domu, a ciszę i spokój jakie tam panują po prostu uwielbiam. Nie jest to typowe głośne kąpielisko, co jak najbardziej wychodzi na plus, a za codziennymi obiadkami, w postaci grilla, które tam przyrządzaliśmy już zaczynam tęsknić.



4 lipca razem z tatą pojechaliśmy do Berlina, aby odwiedzić mojego brata i pochodzić trochę po mieście. Jak zwykle było bardzo fajnie i mimo wielkiego upału miło wspominam ten wyjazd. Więcej  na ten temat w tym poście (kliknij).



9 lipca przyszedł czas na podróż życia! Razem z rodzinką wsiedliśmy w samochód i ruszyliśmy na berlińskie lotnisko, gdzie czekał na nas samolot do Grecji, a dokładniej na grecką wyspę Korfu. W morzu napływałam się po wszystkie czasy. Na widoki napatrzyłam się z zapasem na cały rok. I oczywiście zdjęć zrobiłam tyle, że jedna karta pamięci nie wystarczyła. Tydzień spędzony tam wspominam bardzo dobrze i na zawsze pozostanie on w mojej pamięci.
Więcej na temat wyjazdu w postach:









Po powrocie do domu znowu zaczął się "sezon" na wyjazdy nad jezioro. Tyle, że tym razem już w większym gronie, ponieważ na 5 dni przyjechali do mnie kuzyni. Całe dnie słuchania muzyki, śpiewania do niej i śmiania się z nie zawsze śmiesznych żartów- tak opisałabym nasz razem spędzony czas. 

31 lipca, jak już wiecie z oddzielnego postu, po raz pierwszy w życiu zagościłam na przystanku Woodstock. Powiem tutaj krótko, że festiwal wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie, a więcej na jego temat możecie przeczytać w tym poście- WOODSTOCK 2015.





Następnego dnia rano (1 sierpnia), razem z mamą siedziałam już w pociągu i ze zniecierpliwieniem czekałam na kolejne spotkanie z moimi kuzynami. Tym razem już dłuższe, bo razem spędziliśmy aż 3 tygodnie (nadal za mało). Codziennie jeździliśmy na rowerach, chodziliśmy na basen, spaliśmy w namiocie, byliśmy w parku linowym, odbywaliśmy codzienne wyprawy na lody, zaczęliśmy nawet nagrywać "Thug life'y" (nie pytajcie). Długo można by tu jeszcze wymieniać, bo te 3 tygodnie były naprawdę aktywne i powiem wam, że dawno tak dobrze się nie bawiłam!









I w sumie tu moje wakacje się kończą. Do domu wróciłam tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego i powoli powracam do codziennej rutyny. Kilka razy wybrałam się z koleżanką na wycieczkę rowerową po okolicy, skończyłam czytać "Dary Anioła", które są teraz jedną z moich ulubionych serii i polecam je każdemu! No i co? To tyle. Życzę wam udanego końca wakacji i do napisania już niedługo!

45 komentarzy:

  1. fajne wspomnienia

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego, co napisałaś i przedstawiłaś na zdjęciach widać, że miałaś naprawdę udane wakacje, aż Ci zazdroszczę (szczególnie Przystanku Woodstock). Do tego fenomenalne zdjęcia, zwłaszcza fotorelacja z Korfu mnie powaliła.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, że miałaś takie aktywne wakacje! :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widok z samolotu cudowny, zazdroszczę, że byłaś na woodstocku!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę, bo to musiały być cudowne wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam Berlin! <3 Mogłabym tam mieszkać! <3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne podsumowanie! Ja w sumie chodziłam na basen, po mieście, trochę w domku i w sadzie na hamaku, byłam na wycieczce na szczyt Babiej Góry, w Krakowie.

    POST Z SERII BACK TO SCHOOL W MIĘTOWYM ZESZYCIE klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że ciekawie spędziłaś te wakacje! Moje nie były takie fajne, nigdzie nie pojechałam, czego nie zobaczyłam...
    Wszystkie zdjęcia są cudowne ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne wspomnienia masz! Ja nigdzie daleko nie wyjechałam,ale i tak jestem zadowolona z tego rocznych wakacji!

    Pozdrawiam!
    tyneczkapisze.blogspot.com- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnego masz bloga! Obserwuje :)

    BACK TO SCHOOL JUŻ NA BLOGU! WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu, aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna relacja, miałaś mega dużo wrażeń podczas tych wakacji!! Będziesz miała co wspominać
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna relacja, zazdroszczę takich wspomnień :P
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog i post!
    Zapraszam do siebie -> www.julkaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jeny jak patrze na te zdjęcia to aż łza się w oku kreci że to koniec wakacji :C
    zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji jeśli Ci się spodoba : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Owszem, na co prawie każdym blogu notka o szkole, o tym jak to źle, że trzeba iść do szkoły i w ogóle..

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow widzę, że miałaś bardzo udane wakacje :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia udało Ci się uchwycić w ciągu tegorocznych wakacji - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna notka i super zdjęcia!
    zapraszam do mnie blooondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post *-*
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. No to super miałaś wakacje :D. Jezioro i morze <3. Uwielbiam wypoczynek nad wodą :D
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam do mnie, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)).

    OdpowiedzUsuń
  22. No to super miałaś wakacje :D. Jezioro i morze <3. Uwielbiam wypoczynek nad wodą :D
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam do mnie, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)).

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że miałas udane wakacje! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna relacja, widać, że wakacje miałaś udane! :3

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia :)
    może wspólna obserwacja?
    Buziaki :***
    http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. zazdroszczę wyjazdu do Berlina :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Te zdjęcia są wprost cudowne! *.* Widać, że świetnie się bawiłaś! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa wodna sesja zdjęciowa pt. ''Ophelia'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/ophelia.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przesliczne zdjęcia :)


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fakt, teraz każdy ma post z tym, że wakacje się skończyły, co jest niestety nudne..

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tyle pięknych wspomnień zapisanych na zdjęciach. ... ach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać,że miałaś udane wakacje :)
    Śliczne zdjęcia♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj, poklikaj w linki do współpracy

    OdpowiedzUsuń
  35. Czyli wakacje aktywne? :) Też nie siedziałam w domu, same wyjazdy!

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;) Odwdzięczam się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Super spędziłaś wakacje, moje były o wiele mniej aktywne, bo byłam jedynie w górach ;) Świetnie wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie na konkurs ;). pretty-amazement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę, że miałaś bardzo intensywny, ciekawy miesiąc wakacji.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe zdjęcia ;)
    xoxo // http://lichette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie cudowne zdjęcia! *o* I od razu przypominają się wakacje. :'(

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację