25 sierpnia 2015

O CZYM WARTO PAMIĘTAĆ PRZED POWROTEM DO SZKOŁY?


Ostatnie dwa miesiące minęły mi bardzo szybko. Kilka udanych wyjazdów i dużo odpoczynku sprawiło, że te wakacje zostaną mi w pamięci na długo. Nawet nie wiecie jak bardzo nie chce mi się iść za tydzień do szkoły- jak nigdy! Jeżeli macie tak samo, zachęcam do przeczytania tego posta, w którym opisałam 5 rzeczy, o których warto pamiętać przed powrotem do szkoły!

1. Powrót do szkoły wiąże się z codziennymi lekcjami, które najczęściej zaczynają się wcześnie rano. Dlatego może już czas żeby porzucić pasożytniczy tryb życia, który praktykowaliśmy podczas wakacji i wrócić do nawyków sprzed dwóch miesięcy? Jutro pobudka o 6:30! :D

2. Wakacje się kończą, a każdy z nas ma taką rzecz, którą chciał zrobić wciągu tych dwóch miesięcy, ale jakimś magicznym sposobem mu się nie udało. Teraz już ostatni czas na to, bo minie tydzień i trzeba będzie wracać do szkoły. Więc zadanie na najbliższe 7 dni- zróbcie to na co nie będziecie mieli czasu wciągu najbliższych 10 miesięcy. Rower, książka, rozwijanie pasji? To już zależy od was!


3. Ile razy zdążyło wam się, że dzień wcześniej wieczorem lub tego samego dnia rano szukaliście czegoś co będzie wam pasowało do koszulki lub sukienki? Ja mam tak za każdym razem, kiedy do szkoły trzeba ubrać się na galowo. Dlatego w tym roku specjalnie kupiłam nową czarną, galową spódniczkę oraz bluzkę i jestem przygotowana. Wam też radzę sprawdzić czy nie macie braków w szafie.

4. Nie wiem jak jest w waszym przypadku, ale mój pokój po wakacjach zawsze wygląda, ładnie powiedziawszy, ekstremalnie. Dlatego ja zaczęłam już pierwsze porządki, gdyż nie wyobrażam sobie funkcjonować podczas roku szkolnego w takim bałaganie! Jeśli jesteście w takiej samej sytuacji, polecam wam zrobić to samo!

5. I ostatni punkt- można powiedzieć najgorszy, a przynajmniej najmniej przyjemny. Otóż każdy wie, że pierwsze tygodnie szkoły wiążą się z masą (często niezapowiedzianych) diagnoz, których chyba żaden uczeń nie lubi. Więc przygotujcie się psychicznie na zbliżający się okres nauki, a jeżeli wam się nudzi (zgaduję, że nie) to wyciągnijcie zeszyty z poprzedniej klasy i przypomnijcie sobie co nieco. Niemniej jednak sądzę, że przygotowanie psychiczne jak na razie wam wystarczy i przezwyciężcie tęsknotę za książkami!


37 komentarzy:

  1. To dobrze, że uważasz te wakacje za udane! U mnie jednak tak nie jest. Mogę uznać, że są 'średnie'. Dużo czasu spędziłam w domu i to jest dla mnie minus. Tak szczerze, to chcę już pójść do szkoły xd Zapraszam do mnie! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wakacje zaliczasz do udanych. Ja swoje również mam właśnie za takie...
    Powodzenia w roku szkolnym! :)

    Będę wdzięczna jeśli poklikasz w KLIKI i baner reklamowy! :)
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/2015/08/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Przede mną ostatnia klasa i przygotowania do matury ... chcę już maj i mieć wszystko za sobą :( życzę wszystkim uczniom dużo samozaparcia i dobrych ocen :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też często mam problem z doborem różnych rzeczy tak żeby wyglądać elegancko i galowo ;) To dlatego, że przeważnie nie noszę takich ubrań na co dzień :D
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rady! Szczególnie z tą pobudką, żeby nauczyć się znów wstawać tak wcześnie! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis :) Zapraszam do mnie. Odwdzięczam się komentarzami i obserwacjami. http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam wiele rzeczy, o których napisałaś m.in. porządki ;)
    Dobry post ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć pobudkę o 6:30, ale niestety będę musiała wstawać o 5:30 ;-;

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne porady, bardzo przydatny post! Ja właśnie niedawno uzupełniłam moją szafę i zrobiłam generalne porządki ;D

    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    www.mypastel-garden.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, za generalne porządki wypadałoby się zabrać... :D
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostało jeszcze kilka dni, więc trzeba je wykorzystać jak najlepiej, a następnie zacząć organizację do szkoły, aby później także znaleźć czas na chwilę relaksu i odpoczynek :)
    It's Dahlia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. na samą myśl o szkole mam ochotę zakopać się w swoim łóżku i zawinąć się w kokon i wyjść z niego dopiero w następne wakacje, szczególnie że idę do nowej szkoły i to w dodatku sama, ew. Ale co do posta jest naprawde świetny tak samo jak zdjęcia są bardzo wyraźne. Pozdrawiam :)

    Obserwuję i zapraszam też na mojego bloga i mam nadzieję, że zostaniesz ze mną dłużej :) http://beautyis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Urzekło mnie to kwieciste "T" w tytule bloga! Uwielbiam takie urocze motywy.
    Podczas czytania tego postu, zawisło nade mną czarne widmo powrotu do szkoły - na szczęście, ja do niej nie wracam - skończyłam ją dwa lata temu; mam wakacje do października. Tak mi radośnie!

    www.diekleinelotta.blogspot.com - fragmenty zapisków mojego pamiętnika, baśnie mojego autorstwa oraz zdjęcia.
    www.twojaheloiza.blogspot.com - NOWOŚĆ! Chronione do niedawna przed Światłem, zamknięte w bezkształtnych Ciemnościach, pachnące suszonymi grzybami, kurzem oraz Jego perfumami pożółkłe listy.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog ! będę wpadać częściej.

    Jeśli masz ochotę . ZAPRASZAM
    http://kolorowy-ptak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja chyba zrealizowałam w wakacje wszystko co chciałam i muszę stwierdzić , że były naprawdę udane ;)
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie potrafię uwierzyć w to że wakacje już się kończą i idę do drugiej klasy gimnazjum, przecież przed chwilą szłam do pierwszej! Świetne rady z których na sto procent skorzystam haha

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z ostatnim punktem zgadzam się w stu procentach! :))
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rady! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Rady są świetne, ale niestety mój mózg jest jeszcze na wakacjach, więc nie myślę. Nie mówiąc już o pamiętaniu ;)

    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja juz szkole zaczelam ale rade sa naprawde fajne i przydatne :) U mnie robienie porzadku zajmuje baaaaardzo duzo ale mam nadzieje ze tym razem bede zadowolona z rezultatow :)

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/walibi-fotorelacja-oraz-krotki-opis.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Psychiczne nastawienie to u mnie chyba najważniejszy punkt! :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  23. moge wiedziec jak ustawiłaś zboku ten translate?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzisz w: blogger>układ>dodaj gadżet i tam już powinnaś znaleźć. ;)

      Usuń
  24. tez teraz sprzatam;p juz 3 dzien;d szafki pozawalane roznymi papieraami :(
    Obserwuje i licze na rewanz.
    Zapraszam do siebie:) (nowy post- bal gimnazjalny!) :D (OBS=OBS)

    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak bardzo chcę, żeby wakacje trwały jeszcze miesiąc, dopiero zaczynałam się rozkręcać hah Sprzątam regularnie i nie mam za bardzo bałaganu, ale i tak jak siebie znam będę jeszcze przebierać do zostawiam, a co nie. Ostatnio miałam nawet szał sprzątania i sama, nieprzymuszona posprzątałam (uwaga)... łazienkę! nie całą, bo mama mnie na obiad zawołała, ale większość.
    Co do przygotowań to robię postępy w znajdowaniu książek mojego starszego brata.

    zapraszam i proszę o kliknięcia jeśli to nie problem
    http://by-paolka.blogspot.com/2015/08/warszawa.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem śpiochem, ale wtedy, kiedy mogę nim być - w roku szkolnym nie mam dużych problemów ze wstawaniem o 6, nawet jeśli przez całe wakacje wstawałam o 10. A porządek... Nie mówię, że żyję w ogromnym bałaganie, ale w absolutnym porządku też jakoś nie potrafię się odnaleźć. Zawsze staram się dostrzegać pozytywy, więc wakacje uważam za udane, a w szkole spotkam wreszcie swoich znajomych, za którymi się bardzo stęskniłam.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę świetne i przemyslane porady na pewno za inspirują do rozpoczęcia udanego roku szkolnego i to z uśmiechem :) świetnie prze przedstawiasz szkole w pozytywnym świetle bo to można właśnie wyczytać z tej notki. Ja niestety nie wracam do szkoły, już ją skonczylam i teraz szukam pracy. Bardzo tesknie za szkoła :\
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz rację, szczególnie z dwoma ostatnimi punktami - muszę koniecznie zrobić porządki i pouczyć się! :)
    http://mrs-cotton-candy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne porady! Postarałas się przy tym poście :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rady! Szczególnie o tym wstawaniu rano! :D
    Śliczne zdjęcia i obserwuję! :*

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rady :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne porady, ja już właśnie posprzątałam swój pokój ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. super post! :D

    http://clesssnilay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację