08 lipca 2015

Jutrzejszy wyjazd, Berlin- 04.07.2015


Mimo iż uwielbiam podróżować, to pakowanie się nie należy do moich ulubionych czynności. Zawsze mam wrażenie, że o czymś zapomniałam i przez to moja wycieczka okaże się klapą. No cóż, to uczucie towarzyszy mi również dzisiaj, ponieważ już jutro o 12:25 będę siedzieć z rodzinką w samolocie, którym, jak już wam wcześniej pisałam, polecimy na Korfu. Jeszcze tam nie byłam, ale jadę z pozytywnym nastawieniem oraz myślą, że będzie fajnie. Na telefonie mam ściągniętych kilka przewodników, więc nie powinniśmy się zgubić, haha. Bateria w aparacie też już do końca naładowana, karta pamięci opróżniona, więc jutro nie będę miała się już o co obawiać. Zostało mi tylko dopakować takie drobnostki jak szczoteczka do zębów oraz wszelkiego rodzaju ładowarki i jestem gotowa. Trzymajcie się!

Zostawiam jeszcze zdjęcia z ostatniego wyjazdu do Berlina.








22 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :) Ja już nie mogę się doczekać mojego wyjazdu do Warszawy :D
    Pozdrawiam, OSIA WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że podzielisz się z nami jakiś ciekawostkami z Berlina, liczę na równie fajną fotorelację z tego wyjazdu :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu! :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oby bylo super i pogoda dopisala!
    Udanych wakacji ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam się pakować i też zawsze mam wrażenie, że czegoś zapomniałam. Gorzej jak wezmę za mało rzeczy na chłód, a za dużo na ciepło i właśnie taką sytuację mam aktualnie. Pozdrawiam z Dziwnówka!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Berlin to chyba najpiekniejsze miasto jakie widzialam- odjazd♥ miłych wakacji!

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyjazdu, śliczne zdjęcia! :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach zazdroszczę.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem tu pierwszy raz ale myśle że zostane tu na dłużej olga-olgi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też byłam w Berlinie, akurat w tych samych miejscach co Ty! ;-) Miłej zabawy na wakacjach:).

    wpadnij do nas --- > www.braverisers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanej wycieczki :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam tak, że boje się, że o czymś zapomniałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nienawidze sie pakowac! Zawsze o czyms zapominam ;)

    zapraszam do wziecia udzialu w konkursie!
    KONKURS. DRESSLINK

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia z Berlina + mięłgo wyjazdu:)

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na post z relacja z wyjazdu :)
    Piękne zdjęcia!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanej podróży :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację