06 czerwca 2015

Ulubieńcy maja. Polecam: książkę, filmy, gadżet...

Hej! Nie wiem jak wy, ale ja naprawdę czuję wakacje. Tym bardziej, że w poniedziałek jadę z klasą na wycieczkę nad morze i jak następnym razem pójdę do szkoły, to oceny będą już wystawione. Z moich tegorocznych wyników jestem naprawdę bardzo zadowolona - pasek będzie. A jak tam u was? Zaliczyliście już wszystko? - chętnie się dowiem. Tymczasem zostawiam wam ulubieńców i lecę pakować się na wycieczkę, trzymajcie się!

Książka
W tym miesiącu przeczytałam trzy książki. Komedię Moliera "Świętoszek", o której wolę nie wspominać, ostatnią część serii "Olimpijscy Herosi", na której szczerze mówiąc się zawiodłam, bo akcja rozpoczęła się dopiero na ostatnich stu stronach (a było ich razem 500) oraz zaczęłam (jestem w połowie) książkę "Zostań jeśli kochasz" Gayle Forman, która mnie naprawdę zainteresowała i to o niej dzisiaj opowiem.
Główna bohaterką jest Mia, której przytrafia się wypadek samochodowy. Dziewczyna wchodzi w stan śpiączki i co dla niej bardzo dziwne, obserwuje wszystko z zewnątrz, tak jakby wyszła ze swojego ciała. Przypomina sobie wiele momentów ze swojego życia i musi zdecydować czy do niego wróci.
Książka jest naprawdę bardzo ciekawa, więc jeśli macie chwilę i chcecie zająć się jakąś niezobowiązującą lekturą, to jak najbardziej polecam.



Film
W tym miesiącu mam dla was dwa. Pierwszy to "Bóg nie umarł", który opowiada o losach pewnego studenta. Staje on w obronie tego w co wierzy i podejmuje próbę udowodnienia jednemu ze swoich profesorów (który jest zawziętym ateistą i nie akceptuje tego, że ktoś ma inne poglądy) istnienie Boga. Film ma również wielu innych pobocznych bohaterów, ale już nie chcę się tak bardzo rozpisywać (sami obejrzyjcie!). Uważam, że film jest naprawdę warty obejrzenia, zarówno dla osób wierzących jak i niewierzących, daje wiele do myślenia.


To teraz "Ostatnia Piosenka". Tytuł tego filmu już kiedyś obił mi się o uszy, ale nie miałam planów go obejrzeć. Aż do czasu gdy pewnego pięknego dnia, siedząc w pokoju z rodzicami i przeglądając "Internety", puścili go w telewizji. Moje odczucia odnośnie tego filmu są bardzo pozytywne. Jest on naprawdę wzruszający i jednocześnie bardzo wciągający oraz życiowy. Nie wiem co tu więcej mogę jeszcze napisać. Po prostu obejrzyjcie, film jest cudowny!


Jedzenie i picie
W tym miesiącu królowały u mnie kaktusy. Są to jedne z moich ulubionych lodów i w maju praktycznie nie było dnia, żebym chociaż jednego nie zjadła. Wątpię żeby była tutaj jakaś osoba, która ich jeszcze nie jadła, ale jeśli tak to musicie spróbować!


Natomiast jeśli chodzi o picie to ostatnio bardzo zasmakowała mi woda z truskawkami i piłam ją dosyć często. Bardzo polecam!


Obudowy
Niedawno zamówiłam sobie obudowy na mój telefon. Pewnie przynajmniej 80% z was widziało już je w swoim najbliższym otoczeniu lub po prostu je posiada, ponieważ są one ostatnio bardzo popularne. Spokojnie znajdziecie je na allegro w różnych wersjach kolorystycznych. Ja początkowo zamówiłam sobie białą, czarną, różową i granatową, jednak tej trzeciej nie było na stanie sklepu, więc wymieniłam ją na fioletową i również jestem zadowolona. Są one wykonane z silikonu i oprócz tego, że chronią telefon, to jeszcze świetnie wyglądają.


Muzyka






12 komentarzy:

  1. Z chęcią sama przyrządzę sobie taką wodą tylko dodam jeszcze lodu :)

    http://herecomesmaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piłam ostatnio taką wodę, pyszna, jeszcze wcześniej mogłam pić w kółko wodę z cytryną :D Też słyszałam wcześniej o filmie "Ostatnia piosenka", chyba muszę obejrzeć!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te lody! podobają mi się obudowy ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam tej książki, natomiast oglądałam film. Uwielbiam tego loda, widziałam kiedyś jeszcze wersje bananową.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na "last song" się kiedyś popłakałam, smutna historia ;( Ale film ogólnie polecam bo bardzo dobry !!
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy pokazujes tu i mam nadzieje ,że twuj blog i ty oczywiscie zajdziecie bardzo daleko.
    Zapraszam do mnie : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do LBA, więcej tutaj: http://zyciowaabstrakcja.blogspot.com/2015/06/nominacja.html Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam książkę i oglądałam film, zdecydowanie wersja papiernicza jest dużo lepsza! :D
    http://imagine-day.blogspot.com/- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym przeczytać " Zostań jeśli kochasz " i jeszcze ciekawi mnie film " Bóg nie umarł " :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obejrzyj sobie skapca z luim definezem :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam książkę "Ostatnia piosenka", ale film też bardzo mi się podobał :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń

  12. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację