24 czerwca 2015

Plany na wakacje



Hej! Jak tam mijają wam ostatnie dni szkoły? Ja wakacje zaczęłam nieco wcześniej, ponieważ u mnie w szkole nie robimy już praktycznie nic i jako osoba szanująca swoje zaangażowanie stwierdziłam, że następnym razem jak pojawię się w szkole, będzie zakończenie roku, haha. Tak więc teraz całe dnie spędzam słuchając Sama Smitha, na którego punkcie mam ostatnio obsesję i kocham każdą (dosłownie każdą) piosenkę z jego albumu In the Lonely Hour- musicie posłuchać. A nawiązując już do planów na wakacje to w sobotę i niedzielę wybieram się na warsztaty fotograficzne i szczerze nie wiem czego powinnam się spodziewać, ale warto spróbować. Oprócz tego w następnym tygodniu (a jak nie, to jeszcze następnym) pojadę do Berlina odwiedzić brata, pochodzić trochę, porobić zdjęcia i może jeszcze na jakieś zakupy- okaże się "w praniu". Po tym wyjeździe na razie nie mam nic zaplanowane aż do 9 lipca, kiedy z rodzinką lecimy na Korfu. Chyba nie muszę mówić jak bardzo cieszę się na ten wyjazd, ogółem jestem osobą, która bardzo lubi wszelkiego rodzaju podróże i nowe miejsca. Spodziewajcie się dużej ilości zdjęć, bo aparatu nie będę wypuszczać z rąk- gdybym to zrobiła nie byłabym sobą. :D No i na tym wyjeździe moje większe plany się kończą. Pod koniec wakacji pojadę jeszcze do babci i kuzynów, zresztą jak co roku. To już chyba taka rutyna, po prostu nie wyobrażam sobie wakacji bez tego wyjazdu. A wy? Pochwalcie się co będziecie robić w ciągu dwóch najbliższych miesięcy wolności, chętnie poczytam.




39 komentarzy:

  1. Fajny post jesli poklikasz w te zeczy bede wdzieczna - http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/2015/06/75-wspopraca-z-dresslink-prosba-o.html

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę wyjazdu do Berlina, bardzo bym chciała odwiedzić to miasto :)
    też już od kilku dni nie chodzę do szkoły, haha :D
    ja planów nie mam, może jakaś praca, wyjazdy w okolicę, okaże się :) udanych wakacji!
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam przejazdem w Berlinie.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne plany! Bardzo ładne zdjęcia:)
    Zapraszamy do nas:

    http://byweroniurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam Berlin w planach, ale jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli będę tam niestety pracować, a nie wypoczywać. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Och...chciałabym kiedyś odwiedzić Berlin ;)
    Pozdrawiam Carolly

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne zdjęcia :) śliczna
    Zapraszam do mnie na konkurs z Romwe; )
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Również, mam różne plany. Może napisz wpis. *.* :)
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w te banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Dzięki!! ¦

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :) i ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie napisane, naprawdę! Piękne zdjęcia, będę wpadać częściej, bo warto!¦

    Pozdrawiam!
    Poklikasz tutaj, proszę! W zamian zareklamuję Twój blog w następnym poście + zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo fajne plany! Ja jadę w sierpniu do Bułgarii, a tak to nie mam planów.
    Ładne zdjęcia!

    Pozdrowionka ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie mam planów na wakacje, jeżeli będzie jakiś wyjazd to zapewne spontaniczny. :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna jesteś :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w tym roku jedynie pojeżdżę sobie po polsce ;)
    nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia :) Ja niestety nigdzie na wakacje w tym roku nie pojadę :(
    Poklikasz u mnie ? Będę wdzięczna :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja wakacje= totalny spontan. Ja ostatni tydzień niestety musiałam chodzić do szkoły bo miałam próby przedstawienia. Śliczne zdjęcia *o*

    Mój blog~klik! ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jade do bulgarii! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już za tydzień lecę z rodziną na Rodos z czego też się mega cieszę! Potem w połowie lipca jadę z przyjaciółmi na obóz do Bułgarii :) W sierpniu może pojadę jeszcze do Krakowa :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia!
    Masz ciekawe plany na najbliższy czas :)
    Ja wczoraj byłam w Warszawie, dzisiaj idę na koncert Wilków, a potem to raczej spontan ze znajomymi :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/ill-never-be-like-before.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja pojadę nad morze z rodziną, na zakupy z koleżankami, a później to już same spontaniczne wydarzenia ;D Udanych wakacji! ;**

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne włosy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w wakacje zamierzam przede wszystkim odpocząć :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też uwielbiam podróże :) i nie
    wypuszczam podczas nich aparatu z rąk :)
    życze udanych wyjazdów :*
    świetne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ogromnie się cieszę, że już wakacje!
    Super fotki :*
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super że odwiedzisz Berlin:) Ja mam w planach siedzenie w domku i obóz ze znajomymi:)
    Udanych wakacji!

    Pozdrawiamy!
    ♡Twins life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  28. W takim razie życzę miłego wyjazdu :) Ja właściwie nigdzie dalej nie wyjeżdżam :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. udanych wakacji!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CNDIRECT w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CNDIRECT. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  30. udanych wakacji! ja już byłam w Turcji,ale wybieram się jeszcze na Mazury:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia :*
    Ja wybieram się do Paryża, Niemiec i Holandii <3

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :]

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale śliczne zdjęcia :*

    Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji na moim blogu http://agnieszka-agaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekne zdjęcia! Super wyglądasz.
    Fajnie, że lecisz w takie miejsce :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/herbata-z-lipy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację