30 maja 2015

Co nowego?


Cześć! Od długiego czasu zastanawiałam się nad zakupem nowego, lepszego aparatu, jednak stwierdziłam, że jest to poważna decyzja i trochę z nią zaczekam. Minął rok, a ja dalej o tym marzyłam i w końcu doszłam do wniosku, że to odpowiedni moment. Zaczęłam czytać miliony artykułów i opinii innych na najróżniejszych forach internetowych, przeglądać oferty wszystkich możliwych sklepów, oglądać różne modele aparatów. Powiem szczerze, że miałam już tego dość, bo im bardziej zgłębiałam się w tym temacie, tym bardziej chciałam mieć już swój aparat. Jednak nie chciałam robić nic pochopnie, chciałam żeby był to odpowiedni wybór.
Dzisiaj jestem szczęśliwą posiadaczką cudownego Nikona D5200, który przyszedł do mnie kilka dni temu i nawet nie wiecie jak bardzo się z tego powodu cieszę! Daje on ogromne możliwości i naprawdę widać wielką różnicę między nim, a cyfrówką, której wcześniej używałam. Jestem po prostu zachwycona i przepełniona pozytywną energią, ponieważ spełniło się jedno z moich marzeń i teraz będę mogła jeszcze bardziej rozwijać się w tym co kocham.

Zostawiam wam jeszcze parę pierwszych zdjęć zrobionych nowym aparatem. :)











 
Tak btw. wprowadziłam na bloga nowy design. Poprzedni miał już dobre kilka miesięcy i nie ukrywam, że trochę mi się znudził. Chciałam też odrobinę odświeżyć wygląd stronki. Piszcie jak wam się podoba. :)


Zapraszam również do "lajkowania" fanpage'a mojego bloga, tam znajdziecie wszystkie nowinki. (KLIK)

29 komentarzy:

  1. Ja ciągle używam cyfrówki, którą kupiłam zaraz po swojej komunii za zebrane wtedy pieniądze. Wydaje mi się że już chyba czas zainwestować w coś lepszego, najlepiej z funkcją nagrywania filmów HD, bo marzy mi się własny kanał na Youtube ;) Ps. bardzo ładne zdjęcia róż, ja kocham oglądać kwiatki. Miłego użytkowania nowego cacka, niech służy ci dłuugo ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia. Dobrze, że jesteś zadowolona.
    Wygląd bloga bardzo ładny:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post ja już obserwuje więc może ty tez bys zaobserwowała jeśli tak to bardzo dziekuje .

    Zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe i interesujące zdjęcia, widać, że sprawia ci to radość :)

    http://AliBerso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo design jest prześliczny!:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  7. Obyś rozwijała fotografowanie! Teraz będzie już coraz lepiej :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję aparatu! Mam taką samą kostkę z kangura ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia :) Taki zakup to duża frajda! :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że kupiłaś taki aparat, tym bardziej, że robi takie ładne zdjęcia:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ja także muszę pomyśleć nad nowym sprzętem, zdjęcia to moja pasja. :)
    Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry wybór, ja sama mam nikona D7000 i tez jestem bardzo zadowolona. Oby aparat Ci się dobrze sprawował! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia nowym sprzętem warte uwagi, naprawdę :)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam nikona i uważam, że jest świetny :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda?
    Ale na pewno nie ostatni ! :* masz cudownego bloga
    zapraszam w wolnej chwili do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia :)
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz vicky-vickey.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny wygląd bloga ;)

    Pozdrawiam,
    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak na pierwsze zdjęcia to ładne. Widać, że jesteś kreatywna :)

    Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. jeju jak ja uwuelbiam Twojego bloga, jestem dzisiaj już tutaj 3 raz. zakochałam się w nim. <3

    zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjecia :)

    Jeśli masz chwilkę byłoby mi baaardzo miło gdybyś odwiedziła mojego bloga. Oczywiście każdy komentarz i obserwacja mile widziana :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam jak ja siedziałam kilka miesięcy wybierając swój aparat, czytałam o ISO, przysłonie itp haha :D Super zdjęcia! Ćwicz dalej, będzie coraz lepiej ;*
    Obserwuję ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo gratuluję! Oby wam się dobrze razem pracowało:D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziewczyno ale mi smaka na sniadanie zrobiłas
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja od października zbieram na mojego wymarzonego canona eosa 600d i mam 3/4 kwoty, więc jest super ♥

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację