07 kwietnia 2015

Wielkanoc 2015


Hej! Jak minęły wam święta? Mam nadzieję, że dobrze wykorzystaliście ten czas i nie brakowało na waszych twarzach uśmiechu. U mnie było jak co roku - rodzinnie, wesoło i smacznie. Naprawdę uwielbiam te wszystkie świąteczne ciasta. Jeśli chodzi o wczoraj, czyli 'lany poniedziałek', to żadnych wielkich bitew na wodę nie urządzałam, ale pooblewałam się trochę z braćmi. Jeden z nich myślał, że przyjdę go ochlapać z samego rana i specjalnie w niedzielę wieczorem przygotował sobie miskę z wodą, która stała koło jego łóżka całą noc - tak na wszelki wypadek, haha. W czasie świąt porobiłam też parę zdjęć, które podziwiać możecie w tym poście oraz nagrałam kilka świątecznych klipów, z których jeżeli będą się nadawać, zamierzam zmontować filmik. Obecnie muszę jeszcze do końca przygotować się do szkoły i co, to tyle na dzisiaj. Do następnego!








11 komentarzy:

  1. Zdjęcie stołu jest genialne! Naprawdę świetne. :) Podoba mi się też ostatnie, fotografuj dalej. :) Podoba mi się też wygląd bloga. Prosty, przejrzysty, super! :)

    Zapraszam do nas, tu też co jakiś czas znajdziesz zdjęcia. :)
    http://naszymi-oczyma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kocham Wielkanoc! Tą rodzinną atmosferę, dekorowanie jajek, i ogółem całokształt !

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też lany poniedziałek był dosyć "suchy" :D, zdjęcie pędzla i stołu - wow, mega!
    Pozdrawiam :)

    http://niewidocznaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropnie podobają mi się te zdjęcia! Ja ogólnie nie obchodziłam lanego poniedziałku haha
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi Święta minęły spokojnie, bez żadnych nieprzyjemnych niespodzianek.
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez nie ogarnizowalam szczegolneych bitew na wode ha
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia pędzelków strasznie mi się spodobały! :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta minęły zbyt szybko i nawet ich nie "poczułam" :/
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia, szkoda, że święta minęły tak szybko :(
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/click-here.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację