13 marca 2015

Ulubieńcy: książka, film, muzyka...

Cześć wszystkim! To naprawdę złe uczucie być chorym na koniec ferii, wyzdrowieć i za tydzień znów być chorym. Nie polecam nikomu! Leżę sobie tak w domu już od poniedziałku, ale mam nadzieję, że niedługo uda mi się wrócić do normalnego życia- codzienne oglądanie filmów i seriali jest fajne, ale nic nie można robić w nieskończoność. Uzbierało mi się też ostatnio kilka godnych polecenia rzeczy i stwierdziłam, że skoro i tak jestem chora, a sił do realizacji innych postów mi brak, to "ulubieńcy" będą strzałem w dziesiątkę. Osobiście bardzo lubię tego typu posty, ponieważ można poznać wiele ciekawych rzeczy, o których wcześniej nie miało się pojęcia. Tak więc, jeśli ciekawi was ten temat, zapraszam do dalszego czytania!


Jeśli chodzi o książki, to ostatnio moje serce podbiła trylogia "Niezgodna" razem z "Cztery". Moim zdaniem to co Veronica Roth opisała w tych książkach jest genialne. Cała historia bardzo mi się spodobała i kiedy ją skończyłam aż zrobiło mi się smutno, haha. Książki naprawdę łatwo się czyta i jeżeli szukacie czegoś co zajmie was czas, to jak najbardziej jest to książka dla was. Zachęcam do przeczytania, gdyż naprawdę warto! (na zdjęciu jest tylko "Cztery", ponieważ resztę książek czytałam w formie ebook'a)


Podczas ferii obejrzałam "Dary Anioła: Miasto Kości" i muszę wam powiedzieć, że ten film zrobił na mnie ogromne wrażenie, a historia, którą opowiadał mega mi się spodobała. Jest on naprawdę świetnie nakręcony, mimo iż w wielu momentach znacznie odbiega od swojego książkowego odpowiednika, po którego sięgnęłam zaraz po obejrzeniu filmu. Polecam każdemu! (obejrzyjcie zwiastun)


Ostatnio nałogowo słucham wielu piosenek, jednak w tym poście chciałabym wyróżnić tylko dwie: "Blank Space"- Taylor Swift oraz "Take me to church"- Hozier. Nie chce się tu rozwodzić na ich temat, więc powiem tylko tyle: genialne!



"Wrzutnik Darmowa Muzyka" jest aplikacją, którą mogę polecić wam w 100%. Służy ona do pobierania muzyki na telefon, jest bardzo prosta w obsłudze, wygodna i co najważniejsze przydatna na co dzień. (tu dowiecie się więcej o tej aplikacji- klik)


A wy macie jakichś swoich ulubieńców?

25 komentarzy:

  1. Trylogia Niezgodnej zdecydowanie moim ulubieńcem. ♥
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Blank Space i Take Me To Church to moje dwie miłości haha <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post bardzo optymistyczny - o wiośnie i szczęściu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy:) Lubię piosenkę Take Me To Church:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam piosenkę Take Me To Church! i Ed'a Thinking Out Loud
    http://imperfect-glory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog! Zapraszam na mój dopiero co założony http://apoteoza-zmarnowanego-czasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetni ulubieńcy ♥ i mam takich samych :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki nie czytałam, a wydaje być się naprawdę ciekawa :)
    Film w szczególności przyciągnął moją uwagę i dzisiaj wieczorem z chęcią go obejrzę! :)


    poklikasz u mnie w linki? byłabym bardzo wdzięczna :)
    http://patkablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam książki,ani nie oglądałam filmu,będę musiała :)

    Pozdrawiam.
    http://roxa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa aplikacja:) Muszę spróbować:)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko co znajduje się w twoim poście uwielbiam :)
    Zapraszam http://doti-dootkies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny blog! Zdecydowanie obserwuje !
    http://herkie14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki pani Roth niestety mi do gustu nie przypadły, za to serię "Dary Anioła" uwielbiam! Film widziałam i również przypadł mi do gustu. :)
    zapraszam do mnie: http://wielkiebycmoze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam ten film, jest świetny :)
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z wszystkimi twoimi ulubieńcami <3

    Zapraszam do mnie:
    www.tuczarniamotyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny film :3
    http://aleksandra-zagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham Dary Anioła! ♥
    Nie wiedziałam, że jest taka książka :)

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że każdy z nas ma coś ulubionego. Dla jednych jest to np. Film, a dla innych muzyka. Moją piosenką miesiąca jest "Otherside.

    ZZapraszam do siebie ;)
    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja za niedługo będę czytała całą trylogię 'niezgodnej', tylko muszę znaleźć czas, którego mi brakuje :(

    martynaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach! Kocham Całą serie niezgodnej <3
    Ładne zdjęcia :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiam się nad przeczytaniem :)

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Film " Dary Anioła: Miasto kości " bardzo różni się od książki więc zachęcam Cię do jej przeczytania oraz dalszych tomów! :3 Bardzo fajny post! ;))
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież napisałam, że czytałam książkę :)

      Usuń
  22. Obejrzałam kilka tygodni temu "Niezgodna" i całkowicie zakochałam się w tym filmie! Nie miałam okazji przeczytać książki, ale jestem niemal pewna, że niedługo przeczytać ją w formie ebook'a. A "Blank Space" i"Take me church" to cudowne piosenki, nie są moimi ulubionymi ale mogłabym ich słuchać na okrągło ♥ Poza tym dzięki przeczytaniu tego posta na twoim blogu dowiedziałam się o aplikacji jaką przedstawiłaś. Bardzo mi się przydało bo ostatnio szukałam właśnie tego typu aplikacji. Ciekawy post ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    julkablogxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jeju.. obserwujemy ? :))
    podobne zainteresowania mamy :)
    też dopiero co polecałam Dary Anioła itd, jak chcesz możesz zajrzeć :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację