01 lutego 2015

Poznaj mnie lepiej

Hej! Jakiś czas temu zaczęłam na blogu serię "Poznaj mnie lepiej", żebyście mogli więcej się o mnie dowiedzieć. Co z tego wyszło, to wyszło, ale postanowiłam reaktywować tego typu posty i dzisiaj do was z takim przychodzę! <aplauz>

1. Mówią na mnie Zapora, a wzięło się to od mojego nazwiska (Zaporowska)+ jak byłam we Wrocławiu, to "spotkałam" pana, na którego wołali tak samo, haha.


2. Nie mam jednego ulubionego wykonawcy muzycznego, można powiedzieć, że słucham wszystkiego.
3. Kiedy miałam kilka lat często stawałam przed telewizorem i patrząc na swoje odbicie udawałam, że występuję w jakimś telewizyjnym show.
4.Należę do trzech książkowych fandomów: Potterheads, Demigods i Tributes
5. Nie widać tego po mnie, ale lubię jeść.


6. Często śpiewam pod prysznicem.
7. Kiedyś potrafiłam zasnąć w 5 minut, a teraz niestety trwa to nawet pół godziny lub dłużej.
8. Często gadam sama do siebie, a najczęściej kiedy układam w głowie treść nowego posta.
9. W marcu kończę 14 lat. Hura!
10. Jeżeli kupuję pamiątki, to są to tylko i wyłącznie pocztówki.


11. Mimo iż nie lubię spojlerów, to czytając książkę często zaglądam na ostatnią stronę.
12. Mogę uczyć się wszystkiego, tylko nie biologii i chemii, bo i tak niczego nie zrozumiem i nie zapamiętam na stałe.
13. Momentami wydaje mi się, że jestem największą niezdarą na świecie, np. ostatnio na w-fie graliśmy w kosza, chciałam złapać piłkę, a że leciała wysoko, to skoczyłam. Sama nie wiem jak to się stało, bo kiedy się zorientowałam leżałam już na podłodze, haha. Zakładam, że wyglądało to dość komicznie, bo kto normalny skacze i bez żadnego powodu ląduje na ziemi? Ja.
14. Czasem jestem leniwa, ale bez względu na sytuację zawsze wszystko muszę robić sama, po swojemu. Nie lubię kiedy ktoś robi coś za mnie, (np. sprząta mój pokój, odrabia lekcje) bo wtedy nic nie jest tak jak bym chciała i łatwo z tego powodu wpadam w szał.

A wy macie jakieś zabawne (lub nie) fakty o sobie? Piszcie w komentarzach. :)

11 komentarzy:

  1. Duzo ciekawych rzeczy sie o tobie dowiedzialam. :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. też lbuię jeść, a z zasypianiem mam tak samo :)
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. You have such an interesting blog. Thanks for sharing, I enjoyed reading your posts. All the best for your future blogging journey.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne fakty.
    Niektóre są śmieszne hehe.

    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo ciekawych rzeczy dowiedziałam się o Tobie :)

    U mnie na blogu nowy post - zapraszam :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze lubię czytać takie posty, można się dowiedzieć ciekawych rzeczy :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/perfect-oodtspromowanie-blogow.html
    Zapraszam na promowanie blogów! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem Potterhead i jak pamiątki - to tylko pocztówki :D pjona! :)
    Obserwuję ;)
    http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeju, mamy tyle wspólnego! :)
    Pozdrawiam
    http://kolorowaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiałabym się dłużej zastanowić nad zebraniem tych poszczególnych faktów i teraz nie jestem w stanie ich napisać :D
    Bardzo fajny pomysł z tą serią i większości osób dzięki niej mogą się do ciebie jeszcze bardziej przekonać :)
    Zapraszam do mnie :)
    misiaa200.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt pierwszy :)
    Będę mamą!
    mjakmamuska.blogspot.com
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację