13 lutego 2015

My top 12


Cześć wszystkim! Jeśli czytacie mojego bloga regularnie, to pewnie wiecie, że jestem miłośniczką książek. Czasem wspominałam o pojedynczych tytułach, ale nigdy nie było posta, w którym powiedziałabym wam o wszystkich wartościowych według mnie książkach. Dlatego kiedy wpadłam na ten jakże wspaniały pomysł od razu wzięłam się do pracy. Wspomnę tu tylko o tych najlepszych książkach, które udało mi się przeczytać, a kolejność, mimo iż miałam duży problem z jej ustaleniem, nie będzie przypadkowa. Stwierdziłam też, że nie będę opisywać tu każdej z tych książki, ponieważ było by to tylko powielenie informacji, od których w internecie aż się roi. Tak więc, jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o jakiejś z tych pozycji, zachęcam do 'wygooglowania'. :)

1. "Harry Potter" (cała seria)- Joanne Katherine Rowling
2. "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" (cała seria)- Rick Riordan
3. "Igrzyska Śmierci" (trylogia)- Suzanne Collins
4. "Juniper Berry i Tajemnicze Drzewo"- M.P. Kozlowsky
5. "Gwiazd Naszych Wina"- John Green
6. "Na Tropie Sensacji" (cała seria)- P.D. Baccalario, A. Gatti
7. "Olimpijscy Herosi" (cała seria)- Rick Riordan
8. "Hobbit, czyli tam i z powrotem"- J.R.R. Tolkien
9. "Magiczna Cukiernia" (trylogia)- Kathryn Littlewood
10. "Ania z Zielonego Wzgórza"- Lucy Maud Montgomery
11. "Matylda"- Roald Dahl
12. "Najwyższa Góra Świata"- Anna Onichimowska


Czytaliście którąś z tych książek? A może polecacie jakieś inne?- Piszcie w komentarzach, chętnie dowiem się co muszę w najbliższym czasie przeczytać.

38 komentarzy:

  1. Polecam "zostań jeśli kochasz", a z wymienionych czytałam 'Igrzyska śmierci" oraz "Naszych gwiazd wina".

    http://wrbl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny post ;3 czytałam niektóre z tych książek i zgadzam się z Tobą, że są świetne ;))

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z mniej znanych czytałam "Na tropie sensacji". Harry'ego Potter'a uwielbiam! A "Gwiazd naszych wina" oglądałam film i nie podbiło mojego serca :D
    zapraszam: pajuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam "Love,Rosie"
    Zapraszam do mnie http://lifebyjulka002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam ,,Bądź swoją siło przez 365 dni w roku <333
    czytałam gwiazd naszych wina <333 to boska książka <3333
    mogę liczyć na pomoc ? <33 to dla mnie bardzo ważnę <33
    poklikała byś w linki do choies ?
    odwdzięczę się ! gdy tylko będziesz potrzebowała pomocy śmiało pisz <333
    http://weeri-weri.blogspot.com/2015/02/wishlist.html#gpluscomments

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie takie posty, czytałam Igrzyska Śmierci i Gwiazd naszych wina ;)
    obserwuje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. gwiazd naszych wina super:)
    + skomnetujesz moją ostatnią notke i klikniesz w link na końcu notki? z góry dziękuje! :* ---> link do mojego bloga, kliknij

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy bardzo podobny gust bo wiele z nich czytałam i kocham ♥

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Harry Potter to jedna z pierwszych serii książek, którą przeczytałam od A do Z. "Gwiazd naszych Wina" też jest warta uwagi. Z książek autora "GNW" obecnie czytam "Papierowe Miasta" :)
    http://basically-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze to czytalam tylko Anie. ;D ale oglądałam Harrego i gwiazd naszych wina. :D
    Zapraszam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety mieszkam na wsi i nie mam dostępu do Gwiazd Naszych Wina w wersji książki :((
    http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moją ulubioną książką jest Ostatnia Piosenka Nicholasa Sparksa i Hopeless Colleen Hoover :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Większość z tych książek/serii przeczytałam. Aktualnie jestem w trakcie czytania "Olimpijskich Herosów".
    Hmmm.. A polecić bym Ci mogła (o ile nie czytałaś) serię "Eragon". Z tego co widzę to chyba trochę Twoje klimaty.
    Pozdrawiam!

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam całą serię HP oraz Gwiazd Naszych Wina. Aktualnie jestem w trakcie czytania serii The Lying Game. :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja przeczytałam kilka książek z serii "Pretty Little Liars" i są świetne ;)

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Igrzyska śmierci ubóstwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham igrzyska śmierci i gwizd naszych wina!
    reszty nie czytałam ale chętnie którąś wybiorę i wezmę się za jej czytanie :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Igrzyska śmierci i Gwiazd naszych wina *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie niedawno w końcu dostałam "Igrzyska Śmierci", muszę koniecznie przeczytać!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedyną książkę jaką przeczytałam z wymienionych jest "Gwiazd naszych wina":)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubimy podobne książki :*
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny blog zapraszam do mnie jeśli ci sie spodoba to zapraszam do obserwacji

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. czytałam Anie z Zielonego Wzgórza i Gwiazd naszych wina, świetne ksiązki :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. W Harrym Potterze jestem zakochana, czytałam całą serię wiele razy, nic tego nie przebije! Igrzyska śmierci również przypadły mi do gustu. Co mogę Ci polecić? Hmm, zwróć uwagę na pozostałe książki Johna Greena, np. 'Szukając Alaski' czy 'Papierowe miasta', według mnie są fantastyczne :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytałam parę z wymienionych wyżej książek i bardzo mi się podobały. Ja polecam Szeptem, Drżenie (książki bardzo młodzieżowe dziwne zjawiska, miłość nastoletnie etc.) oraz książkę 'Jesteś cudem'. Ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też uwielbiam czytać książki, ale Hobbita nie znoszę, nie wiem dla czego ale nie lubię tego typu książek...
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałam Gwiazd naszych wina :) Śliczne zdjęcie !
    Zajrzysz ? :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gwiazd naszych wina ♥ Czytałam i super książka i film też obejrzałam :) Nie jestem typowym molem książkowym, ale jak wpadnie mi w ręce jakaś fajna książka to czemu by nie przeczytać? Ale za to nienawidzę Hobbita :P

    Zapraszam na mojego bloga! Dopiero zaczynam i miło by było gdybyś skomentowała lub zaobserwowała.
    MÓJ BLOG ♥ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. 1,2,5,8,10,11 :D Te czytałam! Najbardziej podobał mi się Harry Potter i Gwiazd Naszych Wina :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój blog jest zaskakująco fajny, przyjemnie się go przegląd ;) Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/next-lazy-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog :)!

    Obserwujemy?

    http://foreverandsmile.blogspot.com/

    Obserwacja=obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio zachęciła mnie tematyka wojenna - " Miasto 44 " i " Złodziejka książek", ale jeśli wolisz coś luźniejszego to polecam "Zostań jeśli kochasz "
    kasia-soltysek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Też uwielbiam czytać, oczywiście seria o Harrym Potterze to czas mojego dzieciństwa, kiedy pochłaniałam te książki praktycznie od razu, czasami nie mogąc spać do późnych godzin. :)
    Pozdrawiam,
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com - będzie mi miło, jeśli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Polecam sagę "Szeptem". Według mnie o wiele lepsza od Zmierzchu :)

    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czytałam Igrzyska, Harrego Pottera, Percy'ego, Hobbita, Anię z Zielonego Wzgórza i Gwiazd Naszych Wina. Polecam ci za to Wintercraft i Ghostgirl.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację