04 stycznia 2015

Postanowienia Noworoczne


Postanowienia noworoczne stały się już chyba tradycją. Każdy chce zacząć nowy rok jak najlepiej, ludzie już tacy są. Chcemy zmieniać się na lepsze, a nowy rok jest do tego pretekstem. Pomyślałam, że warto w tym roku skupić się na mniejszych rzeczach, oczywiście nie tylko, ale przede wszystkim. Przecież czasem mały uśmiech jest cenniejszy od kupy forsy, której i tak nie mamy na co wydać. Mam nadzieję, że mi jak i wam uda się w tym roku być bardziej radosnym, pozytywnie nastawionym do życia oraz spełniać swoje marzenia.

1. Będę częściej się uśmiechać.
2. Będę chodzić 'w pełni' wyprostowana, gdyż ostatnio bardzo dużo osób mówi mi, że się garbię.
3. Będę przykładać się do nauki. Odkąd poszłam do gimnazjum moja średnia nie wynosi już 5.6 i trzeba więcej się uczyć. Oczywiście nie jest tak źle bo 'pasek' mi wychodzi, jednak zależy mi na tym, aby w drugim półroczu nie opuścić się przypadkiem w nauce i później nie żałować.
4. Przeżyję niezapomniane wakacje. Jakieś plany już mam, ale o nich innym razem.
5. Postaram się o to, aby blog się rozwijał, posty były ciekawsze i częstsze.
6. Nauczę się piec jakieś dobre ciasto haha :D
7. Będę rozwijać swoje pasje: fotografię, śpiew i grę na gitarze.
8. Znajdę nowe godne polecenia książki. (Jeśli jakieś znacie, to piszcie w komentarzach, już mam małą listę, ale wasze opinie również się przydadzą)
9. Będę punktualna.
10. Będę się starać, aby 2015 był pozytywnym rokiem i żebym 31.12.2015r. mogła to potwierdzić.

Zamieszczam również kolaże zdjęć, które udało mi się zrobić w sylwestra. Trzymajcie się! :)

23 komentarze:

  1. Ja mam bardzo podobne postanowienia, ale do drugiego zdecydowanie się przyłączę :)

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także muszę zacząć się uśmiechać :) Trzymam kciuki za Twoje postanowienia!

    Zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje postanowienia zaliczam również do moich <3

    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobne postanowienia <3

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/graffiti.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia postanowień i wszystkiego dobrego 1 :)

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko ja nie mam postanowien? :D
    Proszę o kliki w linki Sheinside TUTAJ odwdzięczę się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam kilka postanowień. Mam nadzieję, że Tobie się uda je spełnić :)

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. masz racje przecież uśmiech to podstawa. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w realizacji Twoich postanowień! Będę za Ciebie trzymała kciuki :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje, że uda się ci się spełnić. Mi nigdy się nie udało i już z tym skończyłam
    Kliknełabyś w linki w moim pierwszy poście. Bardzo byłoby mi miło. co powiesz na wspolna obserwacje? Napisz u mnie w komentarzu.
    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 9/10 twoich postanowień to moje postanowienia,haha ;D Życzę powodzenia w spełnianiu ich♥♥♥
    olciak-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia w spełnianiu postanowień, wierzę w ciebie ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia w realizacji postanowień,mam podobne,tylko jest ich mniej haha

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia z postanowieniami :D
    nones-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super postanowienia !
    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia ! :D
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wow , sporo masz postanowień - a ja aż głupio się przyznać - Ani JEDNEGO ! :/
    gratuluję średniej 5.6 ... i życzę wytrwałości w postanowieniach

    śliczne zdjęcia :)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ojoj 5,6 tylko gratulować , ja mam z 5,0 więc też całkiem dobrze. Powodzenia

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej ! jaki ładny blog :) wspólna obserwacja ? ja już ;)
    zapraszam : weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też mam dosć dużo postanowień
    mam nadzieję, ze chociaż połowę spełnię :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:) http://isannell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację