28 stycznia 2015

Motywator/ DIY

Czytając książkę "Gwiazd Naszych Wina" moją uwagę szczególnie przykuły motywatory, które w domu Augustusa Waters'a były wszędzie. Bardzo zainspirowało mnie to do wykonania prostego DIY, które jak już się pewnie domyślacie ma nas motywować do dalszego życia. Motywatory można wykonywać na różne sposoby, ja jednak wybrałam formę obrazka.


Potrzebujemy:
-kartkę
-długopis/mazak/cienkopis
-nożyczki
-ramka na zdjęcia
-element dekoracyjny (ja wybrałam sztucznego kwiatka)

Wycinamy kartkę, która odpowiada wielkości naszej ramki. Piszemy na niej tekst, który ma nas motywować. Może to być cytat z ulubionej książki, słowa naszego idola lub innej ważnej dla nas osoby. Na koniec wkładamy kartkę do ramki i ozdabiamy według własnego gustu.



7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Też chyba zrobię sobie taki motywator.
    Jully-Blog [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :) Bardzo pomysłowe!
    Pozdrawiamy http://rainbow--fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz naprawde wspanialego bloga! Wszystko mi sie tu podoba: desing, zdjecia, Twoj styl pisania. Jestem tu po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni. Pozdrawiam :*

    Za poklikanie w linki i skomentowanie tego postu odwdzieczam sie obserwacja na stale i 5 komentarzami.
    http://fashion-is-on.blogspot.com/2015/01/chioes.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację