30 grudnia 2014

Wszystko i nic

Hej! Święta minęły mi bardzo dobrze. Spędziłam je z rodziną, najadłam po wszystkie czasy, a prezenty również były udane. Dostałam 4 książki (trylogia "Igrzyska Śmierci", "Okruchy Magii") z czego bardzo się ucieszyłam, ponieważ jak już pewnie wiecie kocham czytać. Parę dni po Świętach poszłam też z kuzynami na film pt. "Annie", który był genialny (dosłownie). Bardzo mi się podobał, był zabawny, pouczający oraz w jego treść było wplecionych wiele piosenek, które naprawdę wpadają w ucho. Oprócz tego nic ciekawego i godnego uwagi się nie wydarzyło. Na jutro szykuję dla was Sylwestrowo- Noworoczny post, ale nie wiem czy to wypali, więc jeśli nie, to spodziewajcie się go 1 stycznia. W tym roku moje województwo (lubuskie) ferie ma na samym końcu więc trochę pochodzę sobie jeszcze do szkoły, jednak na razie trzeba cieszyć się chwilą, gdyż trwa przerwa świąteczna, haha.

2 komentarze:

  1. To może wybiorę się na ten film... Igrzyska Śmierci są serio cudowne. Jak chcesz to możesz wpaść na mojego bloga poświęconego książkom, także mam 13 lat, więc myślę, że moje propozycje Ci się spodobają :)

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację