14 grudnia 2014

Kosogłos, zdjęcia i święta

Cześć i czołem! U mnie ostatnio wszystko w jak najlepszym porządku. Wczoraj byłam w kinie na Kosogłosie i wcale nie dziwię się dlaczego ostatnio jest o nim tak głośno- to naprawdę świetny film. Oprócz tego święta zbliżają się już pełną parą, więc postanowiłam trochę udekorować mój pokój- lampki, świeczki i jakieś pojedyncze ozdoby. Niedługo też powinno pojawić się małe DIY. (hura!) Jeśli chodzi o moje osobiste odczucia, to święta są dla mnie najlepszym okresem w roku. Aktualnie brakuje mi tylko śniegu, bo pod wszystkimi innymi względami jestem już gotowa, haha. Szczerze mówiąc ten post jest kompletnie bez ładu i składu, ale po prostu chciałam do was napisać i przelać wszystkie myśli na papier do komputera. Czasem tak mam, że chcę wszystko sobie poukładać i pisanie mi w tym pomaga. Okay, zostawiam was z paroma zdjęciami, które ostatnio zrobiłam. Miały być w świątecznej atmosferze, a co z tego wyszło to już sami oceńcie, bo ja + samoocena, to porażka, gdyż nie umiem oceniać własnych prac.


8 komentarzy:

  1. Mi też brakuje trochę śniegu :(

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na DIY w Twoim wykonaniu. :) Ja już bym chciała śnieg, eh. Ładne zdjęcie i wygląd bloga. Obserwujemy? Jeżeli tak, odpisz u mnie. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chce snieg.. i DIY :)
    Weż udział w najlepszym konkursie świątecznym!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też w tym roku udekorowałam pokój :D Nie ma zdjęć bez selfie haha^^

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosogłos <3
    Jezu ten film był taki cudny, ale jak Peeta zaczał ją dusić... XDD
    tak bardzo czekam na 2 część:*(

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/day-like-every-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  7. Selfie zawsze i wszędzie. Chętnie bym się wybrała na film, pomyśle o tym. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację