21 grudnia 2014

Christmas DIY!


Hej! Już od jakiegoś czasu w moim pokoju stały zwykłe białe świeczki. Na okres Świąt postanowiłam je ozdobić, a że wyszło to całkiem ok. pomyślałam, że fajnie byłoby wam to tu pokazać. Zapraszam!
Potrzebujemy:
-świeczkę
-kolorową kartkę
-nożyczki
-taśmę
-linijkę

Na początku odmierzamy wysokość naszej świeczki i "przenosimy" na kartkę papieru. Wycinamy pasek o wysokości odpowiadającej naszej świeczce. Następnie na środku karteczki wycinamy, np. choinkę, przykładamy do świeczki i za pomocą taśmy sklejamy dwa końce kartki tak, aby wszystko dobrze się trzymało.
To cała filozofia! Wiem, że nie jest to nic nadzwyczajnego, ale może komuś się przyda (mam taką nadzieję).


Na koniec chciałabym wam jeszcze życzyć udanych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia! Trzymajcie się! :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie to wygląda :)
    Zapraszam na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie to wygląda. Pozdrawiam.
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/2014/12/my-christmas-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wygląda :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda ta świeczka. Ja zrobiłam świeczkę tęczę dla cioci, troszkę się poparzyłam przy wosku. Pomysł łatwy

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta świeczka :)
    kingaphotoography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajna ta świeczka :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się świetnie. ♥
    Ciekawy pomysł. :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda ta świeczka! Życzymy wesołych świąt ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację