29 listopada 2014

To już rok!

Tak, to już rok, kiedy piszę bloga. Pamiętam jak dokładnie rok temu podczas choroby nudziło mi się, napisałam pierwszy post i dalej sprawy potoczyły się same. Patrząc na to z perspektywy czasu zdaję sobie sprawę, że była to bardzo spontaniczna decyzja, ale w końcu takie są najlepsze. Na początku był to kompletny niewypał, posty były  beznadziejne i myślałam, że wystarczy tylko pisać. Nie zwracałam uwagi na brak zdjęć i bezsensowne tematy, które poruszałam. Ale w końcu wszystkie początki są trudne. W ciągu tego roku zyskałam wiele- 55 'prawdziwych' czytelników, nowe doświadczenia i umiejętności. Myślę, że teraz zwracam większą uwagę na szczegóły, co jest czasem naprawdę bardzo przydatne. Staram się wszystko robić dokładnie i starannie, a także nie zaniedbywać swoich obowiązków. Blog nauczył mnie bardzo dużo i jak na razie nie zamierzam z nim skończyć. Chciałabym podziękować wszystkim osobom, które mnie wspierały. Mam nadzieję, że blog będzie się rozwijał i 'dorastał' razem ze mną, a pomysłów na posty będzie tylko więcej. :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszych urodzin bloga, i życzę kolejnych lat działalności :)

    Buziaki ;*
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje ! Życzę ci kolejnych lat w blogsferze ;)
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/12/coraz-blizej-swieta-diy-julia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje pierwszych urodzin i życzę kolejnych :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację