14 października 2014

Wrocław

Cześć. Jak to jesienią bywa, nastał czas na chorobę. Leżę teraz w łóżku i piszę do was posta. Ok. godziny temu skończyłam czytać drugą część "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" i jak najszybciej muszę pożyczyć od koleżanki następną, ponieważ uwielbiam tę serię. W weekend byłam we Wrocławiu na wycieczce, było świetnie. Widziałam Panoramę Raclawicką, którą każdemu polecam, gdyż ten obraz jest niesamowity, namalowany jakby w 3D. Byłam również na wieży widokowej, w sklepie, w którym własnoręcznie produkowane są słodycze, szukałam krasnali na rynku i w innych częściach miasta, oraz byłam w parku liniowym i aquaparku. Ogółem bardzo mi się podobało, Wrocław to naprawdę piękne miasto, które moim zdaniem warto zwiedzić. Zostawiam wam jeszcze mały mix zdjęć z mojego telefonu. Trzymajcie się. :)

9 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam we Wrocławiu i widziałam Panoramę Racławicką, cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam we Wrocławiu. Kocham to miasto ;)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie byłam we Wrocławiu :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia <3
    chciałabym zwiedzić Wrocław :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia;)
    mam prośbę kliknęłabyś mi w linki ? z góry bardzo dziękuję :) http://woman-with-class.blogspot.com/2014/10/must-have-jesienzima.html pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację