31 października 2014

Autumn favourites

Hej! Co u was słychać? U mnie wszystko ok. Jesień zawitała już u mnie na dobre. Jest zimno, liście spadają z drzew i szybko robi się ciemno. Dzisiaj chciałabym podsumować ostatnie parę tygodni- popularnie znani "ulubieńcy". Będzie to typowo jesienna edycja i wszystkie rzeczy są w jakiś sposób związane z tą porą roku, tak więc mam nadzieję, że może kogoś zainspiruję i zapraszam do czytania. :)

Jeśli chodzi o napoje, to ze względu na obecną porę roku stawiam na coś ciepłego. Najczęściej piję moją ukochaną herbatę z sokiem malinowym. Jednak wieczorami często mam ochotę na coś słodszego i wtedy sięgam po gorącą czekoladę, najlepiej z bitą śmietaną (jeśli chcecie mogę napisać post jak to zrobić). Ten napój wygląda jak i smakuje genialnie, w dodatku jest porosty do przygotowania, tak więc jest moim ulubieńcem, a zaraz po nim oczywiście herbatka.


Kiedy piję herbatę, nie lubię tego robić na raz. Chodzi mi tutaj o wypijanie całego kubka od razu. Dlatego ostatnio bardzo polubiłam robić sobie herbatę do kubka termicznego, dzięki niemu mój napój szybko nie wystygnie i będę mogła pić go we własnym tempie. Naprawdę polecam.


Może wiecie, może nie- bardzo lubię czytać książki. Kiedy jakaś naprawdę mi się spodoba, mogę ją czytać i czytać... Tak było w przypadku serii "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy". Jest to pierwsza część przygód Perciego składająca się z pięciu książek i już w najbliższym czasie zamierzam sięgnąć po drugą- "Percy Jackson i Olimpijscy Herosi". Cała seria bardzo wciąga, ja np. przeczytałam ją w ok. 2 tygodnie, więc jestem żywym przykładem. Ogółem wszystkie pięć części pożyczałam od mojej koleżanki, za co jestem jej bardzo wdzięczna. :)


Była książka, to teraz film. Jakiś tydzień temu oglądałam "Bezcenny Dar" i muszę wam powiedzieć, że jest to jeden z lepszych filmów jakie widziałam. Opowiada o Jasonie, który należy do bogatej rodziny i nie wie nic o życiu dopóki nie dostatnie spadku po swoim dziadku. Jest to bardzo życiowy i film i przekazuje wiele wartości, więc jak najbardziej wam go polecam.


Ze względu na pogodę, która się ostatnio bardzo pogorszyła, przyszedł czas na noszenie swetrów. Ja naprawdę bardzo lubię tę część garderoby i co roku chętnie z niej korzystam. Aktualnie do moich ulubionych sweterków należą te dwa, które widzicie na zdjęciu.


Jeśli chodzi o piosenki to jest ich naprawdę dużo, ale zdecydowałam się powiedzieć wam tylko o trzech.
Ed Sheraan- I see Fire. Ta piosenka jest zdecydowanie moją najulubieńszą. Mogę jej słuchać zawsze, kiedy jestem smutna, czy wesoła- mój nastrój nie ma znaczenia.


Sam Smith- Stay With Me. Również bardzo znana piosenka w ostatnim czasie. Słucham jej głównie wieczorami, ponieważ fajnie wycisza i uspokaja przed snem.


Imagine Dragons- Demons. Ta piosenka ma już ok. 1 rok, jednak ja ostatnio do niej wróciłam. Podoba mi się w niej to, że ma momenty delikatne jak i mocne co w tym przypadku jest świetnym połączeniem.


Ok. To już moje wszystkie ulubione rzeczy. Napiszcie mi o swoich. Trzymajcie się i do następnego. :)

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie te 3 piosenki <3
    Do tego herbatka z sokiem malinowym, mmm... ;)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne nutki, też uwielbiam mój kubek ,w kórym mogę pić ciepłą kawę lub herbatę i zabierać do szkoły, bez obaw że coś mi się wyleje :)

    Zapraszam do mnie na nowy post,będzie mi bardzo miło jak skomentujesz :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Percy <3 :o
    Super post ;3
    Może wspólna obserwacja?
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam swetry, są idealne na jesień, wystarczy zalożyć jeansy, jakiś ciepły sweterek i strój gotowy :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kocham sweterki.
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super post ;)) .. i uwielbiam wszystkie trzy piosenki, które wymieniłaś ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pić gorącą czekoladę w jesienne i zimowe wieczory! :)
    Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsza dla mnie na jesień jest herbatka :)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniaam czekolada wygląda przepysznie <3. Jesli masz na nią jakiś sprawdzony sposób to koniecznie dawaj przepisa! :DD
    ✿Zapraszam na konkurs - do wygrania post promujący :))✿

    OdpowiedzUsuń
  10. ciepłe swetry to najlepsza rzecz jesienią ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku kocham Percyego <3 Czytałam wszystkie części po parę razy. Zarówno jeśli chodzi o serię Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, jak i o Olimpijskich Herosów <3 Ogólnie to OH są nawet lepsi od PJiBO, jest więcej bohaterów, i dużo więcej akcji, więc jak najszybciej przeczytaj tą serie. Właśnie w październiku była premiera ostatniej części- Krew Olimpu, która jest genialna <3
    Masz świetnego bloga, dodaję się do obserwowanych, i będę częściej wpadać :)

    Buziaki :*
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hej ! świetny blog , bardzo ciekawe zdjęcia i interesujące posty ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż ( nie zmuszam :P )

    ~~~~~~~~
    MÓJ BLOG
    ~~~~~~~~
    www.zuuzuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację