05 września 2014

BACK TO SCHOOL #3 Moje pierwsze wrażenia

Cześć! Pierwszy tydzień szkoły już za nami. Pewnie wiecie, lub nie, że w tym roku zaczęłam pierwszą klasę gimnazjum, co wiąże się z nową szkołą, nowymi znajomymi oraz nowymi nauczycielami. Jak na razie wszystko bardzo mi się podoba. Zacznę od tego, że miasto, w którym  mieszkam (Słubice) leży na granicy z Niemcami (mapa), co zostało wykorzystane w projekcie "latarnia". Jest to klasa z dodatkowym niemieckim, w której prowadzona jest współpraca z Niemcami. Składając podanie do gimnazjum zapisałam się do tej klasy i ani trochę tego nie żałuję. Już w październiku mamy pierwsze spotkanie z naszymi rówieśnikami z Niemiec, a oprócz tego co miesiąc są zaplanowane jakieś wspólne atrakcje. Za rok, kiedy będę już w drugiej klasie gimnazjum, będziemy raz na dwa tygodnie chodzić do Niemiec, gdzie będą odbywały się nasze lekcje. Mi osobiście taki projekt bardzo się podoba, a najlepsze w nim jest to, że można poznać wielu ludzi oraz podszkolić swój język niemiecki, co może pomóc nam w dalszym kształceniu. Wiele osób z mojego miasta, kończąc gimnazjum idzie do niemieckiej szkoły, bo nie ukrywajmy, daje to duże możliwości. Mój brat, np. ukończył szkołę w Niemczech i teraz jest na studiach w Berlinie, co umożliwia mi częstsze wycieczki do stolicy Niemiec, haha. :) W każdym razie pierwszy tydzień szkoły minął mi naprawdę szybko, jak na razie nie ma jeszcze zbyt dużo nauki, ale podejrzewam, że niedługo może się to zmienić. Trzymajcie się!

13 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie http://l0velymee.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zaczęłam gimnazjum. Nowi nauczyciele, nowa szkoła, nowi znajomi, więcej przedmiotów i nauki... da się przyzwyczaić :)

    Zapraszam do mnie!: http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia ;)) .. i życzę Ci powodzenia w nowej szkole ;)

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w szkole :) w gimnazjum nie jest tak źle :)
    zapraszam http://justsayhei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny Post :)
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne i takie pozytywne fotki :)

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w nowej szkole! :)
    Ja jestem w trzeciej gimnazjum, więc nowa szkoła czeka mnie za rok..
    U mnie w gimnazjum jest projekt polsko-czeski, bo mieszkam przy granicy, ale my nie uczymy się czeskiego tylko odbywają się różne mecze w piłkę nożną czy unihokeja :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO ŁADNE ZDJĘCIA, FAJNIE W KOŃCU PRZECZYTAĆ JAKIŚ DOBRY ARTYKUŁ , OGÓLNIE BARDZO PODOBA MI SIĘ CAŁY TWÓJ BLOG ! MOŻE WPADNIESZ DO MNIE ? HTTP://VICIRAGE.BLOGSPOT.COM/ JEŚLI CHCESZ FOLLOW FOR FOLLOW TO ZACZNIJ I POINFORMUJ MNIE KOMENTARZEM A NAPEWNO SIĘ ODWDŹIĘCZĘ !! :) WIKI

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz:) Poklikasz w linki ?:) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, że tak dobrze poznasz Niemcy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję! liczę na to, że ty też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, bardzo ładna istotka z ciebie ;*
    Powodzenia.
    Życzę miłego wieczoru i zapraszam do obserwowania mojego bloga na temat włosów, skóry i paznokci.
    www.alsastylla.blogspot.com

    OBSERWUJĘ, LICZĘ NA REW.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że klasa DSD tak jak ja ^^
    Ciekawy post i zapraszam do mnie
    ola-and-olla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację