09 września 2014

BACK TO SCHOOL #4 DIY/Notatnik

 Cześć! Dzisiaj kolejne diy z serii 'back to school'. Tym razem pokażę wam jak ładnie i dziewczęco ozdobić notatnik, na różne zapiski. Ja wybrałam zeszyt na spirali, ponieważ zamierzam zapisywać w nim 'wszystko' i jeśli będę chciała się czegoś pozbyć, to łatwiej będzie mi wyrwać kartkę. Myślę, jednak, że jeśli chcecie ozdobić zwykły zeszyt, efekt powinien być podobny.

Potrzebujemy:
-Zeszyt
-Biała kartka
-Kolorowa kartka
-Klej
-Nożyczki
-Ołówek
-Cienkopis/Mazak


Wykonanie:
Kolorową kartkę naklejamy na zeszyt. Następnie na białej szkicujemy chmurkę, piszemy na niej nazwę naszego zeszytu, np. 'notatnik', wycinamy i naklejamy na zeszyt. Gotowe!


Moim zdaniem efekt końcowy jest bardzo ładny i kreatywny, a wykonanie banalne, tak więc zapraszam was do zrobienia takiego zeszytu, uważam, że warto. Trzymajcie się! :)

12 komentarzy:

  1. Ale boski pomysł na ten notes! *-*

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne DIY ! napewno skorzystam <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w baner Sheinside ? Z góry dziękuję za pomoc !
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to zrobiłaś :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł :)
    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda i prosto przygotować taki notatnik :)

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł!

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  7. lepszy niż ten kupny!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. masz fascynującego bloga! będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/09/autumn-by-sheinside.html tymczasem u mnie nowa notka! bardzo proszę o klikanie w linki :) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo jest takich DIY ja blogach i na yt, mimo to, fajny ten notatnik ;)

    miimbla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny notes :))

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))
    Jeśli to nie jest żaden problem, proszę o poklikanie w linki :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie DIY są proste do wykonania i bardzo ładnie wyglądają. Chcę poozdabiać kilka moich zeszytów, ponieważ jak na razie jestem chora i siedzę w domu :

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację