05 sierpnia 2014

O wszystkim i o niczym

Hej! Nie było mnie tu dobre trzy tygodnie. I w tym czasie zdążyłam odpocząć tak jak jeszcze nigdy nie odpoczywałam. Tydzień temu wróciłam z obozu i było świetnie, nie ma lepszego słowa by to opisać. Wcześniej byłam również z tatą w Berlinie, aby odwiedzić mojego starszego brata, który tam studiuje. Pospacerowaliśmy, porobiłam trochę zdjęć i ogółem było spoko. Jeśli chodzi o dni spędzone w moim rodzinnym mieście, to większość czasu poświęciłam na czytanie książek. Bardzo mi tego brakowało, ponieważ przed wakacjami nie miałam na to czasu, a naprawdę bardzo lubię spędzać czas nad dobrą książką. Przedwczoraj skończyłam serię "Harry Potter" i jestem pod dużym wrażeniem, ponieważ jest ona napisana tak, że nie można się oderwać. Sama nie wyobrażam sobie żebym miała napisać książkę i dlatego bardzo podziwiam wszystkie, które tak dobrze się czyta. Zostawiam was teraz ze zdjęciami z ostatnich paru tygodni. :)





8 komentarzy:

  1. cudne zdjęcia !
    Ostatnie zdjęcia powala :)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesu jak mi się podoba ostatnie zdjęcie *.*
    Jest świetne!

    oddychamyszczesciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia,strasznie podoba mi się to ostatnie!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia są śliczne , wow .
    U mnie konkurs fotograficzny,zapraszam ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację