22 sierpnia 2014

BACK TO SCHOOL #1 Haul

Jeśli czytacie dużo blogów o tematyce podobnej do mojego, to na pewno znacie już serię "back to school". Ja również postanowiłam ją zrobić, ponieważ sama bardzo lubię czytać tego typu posty. Pomyślałam, że pierwszym postem o tej tematyce będzie haul. Nie mam zamiaru pokazywać tu rzeczy takich jak bloki, zeszyty, kleje, temperówki, ołówki, gumki do mazania itp., ponieważ wtedy przewijając stronę z tym postem robili byście to wiecznie. Zamieszczam tutaj tylko te 'najciekawsze rzeczy', które nieco się wyróżniają i z których jestem  najbardziej zadowolona.


Nie lubię wydawać na przybory szkolne dużo pieniędzy, ponieważ za rok najprawdopodobniej i tak kupię nowe. Jeśli chodzi o plecaki to zazwyczaj starczają mi one tylko na rok, lub dwa. Później są poobdzierane, dziurawe i po prostu do niczego. Plecak z numer 1. kupiłam w Carrefourze za jedyne 5 zł(deal życia). Nie jest on super mocny i nie wiadomo jakiej jakości, ale na zajęcia dodatkowe typu: niemiecki i angielski będzie jak najbardziej ok. Piórnik, który widzicie na zdjęciu nr 2., dostałam w połowie tamtego semestru od mamy i postanowiłam, że będę go używać w gimnazjum. Jest on o połowę mniejszy od mojego poprzedniego piórnika, ponieważ stwierdziłam, że muszę pozbyć się 'tysiąca' mazaków i ołówków, które nosiłam ze sobą do szkoły rok temu. Kolejny plecak (nr 3.) kupiłam na przecenie w empiku za 20 zł (deal życia nr 2). Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że kupię plecak w empiku, ponieważ jak mówiłam nie lubię wydawać na takie rzeczy dużo pieniędzy, a w empiku zazwyczaj są one dosyć drogie. W każdym bądź razie, z tego zakupu jestem bardzo zadowolona, ponieważ kupiłam tanio, ładnie i w bardzo dobrej jakości, czego chcieć więcej?


Następną 'bardziej ciekawą' rzeczą z moich przyborów szkolnych są kredki. Od normalnych kredek różnią się tym, że są to kredki w sztyfcie. Zamiast je temperować, wystarczy przekręcić pokrętło (tak jak w kleju) i rysik sam się wysunie. Moim zdaniem jest to bardzo wygodne. Kupiłam je za 10 zł w biedronce.


Już od dłuższego czasu szukałam zwykłych trampek do kostek, ale albo mi się nie podobały, albo cena była kosmiczna. Te które widzicie na zdjęciu nr 1. kupiłam w Auchan za 25 zł i jestem naprawdę bardzo zadowolona. Myślę, że będą idealne do szkoły. Jeśli chodzi o teczki, to od kilku lat można je nazwać moim małym uzależnieniem. Po prostu zawsze muszę mieć jakąś ze sobą w szkole. Nie rozumiem ludzi, którzy upychają różne karteczki z informacjami do książek, a później nie mogą ich znaleźć. Ja wolę schować taką kartkę do teczki, bo wtedy mam pewność, że jej nie zgubię oraz, że w całości wróci ze mną do domu. Czarną teczkę, którą widzicie na zdjęciu kupiłam w biedronce, a dwie pozostałe w Carrefourze.


W te wakacje jak co roku byłam z rodzicami na zakupach w ikei. Oprócz zwykłych rzeczy do mojego pokoju kupiłam również dwie, które pomogą mi w organizacji podczas roku szkolnego. Pierwszą z nich są białe, kartonowe segregatory, do których mam zamiar wkładać różne kartki, bloki oraz kserówki, których na zajęciach dodatkowych z angielskiego dostaję 'tysiące'. Można je kupić w cenie 6 zł za 5 szt.
Z racji tego, że mój stary kartonowy organizer zaczął się rozpadać, postanowiłam kupić coś co mi go zastąpi. Ostatecznie wybrałam różowe pojemniczki, z których na razie jestem zadowolona. Za dwa zapłaciłam 8 zł.

Ok. to by było  na tyle. Nie jest tego dużo, bo jak już pisałam nie chciałam pokazywać w tym poście zbędnych rzeczy. Możecie pisać w komentarzach pytania na temat szkoły i jeśli będzie ich wystarczająco dużo odpowiem na nie w jednym z kolejnych postów z serii "back to school". Trzymajcie się! :)

27 komentarzy:

  1. Te trampki bardzo podobne do conversow i to za 25 zlotych łał. ;D
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy do szkoły ;)
    Jak ja do niej nie chce ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką samą przesłodką teczkę w babeczki <3
    Mamy podobne gusty hihi ;)
    obs za obs?
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same trampki, są serio świetne :)
    seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie same trampki :)
    Bardzo ładne plecaki!

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dłuższego czasu nie umiem znaleźć dla siebie plecaka i chyba wybiorę się po niego do empiku ;)
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/08/back-to-school-haul-julia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zakupy :)
    Ja jutro idę do Biedronki, żeby dokupić kilka rzeczy do szkoły ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w pazdzierniku bede jechac do Ikeii i bede chciala sobie kupic wlasnie cos do organizacji
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam te same trampki w Auchan :D

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Plecak numer trzy jest bardzo ładny :-)

    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie napisana notka a zdjęcia genialne! :)
    + mogłabyś na moim blogu kliknąć w obrazek z firmy Sheinside? Staram się o współprace. Z góry dziękuje :) --->Kliknij, my blog ♥ Jak klikniesz w obrazek i linki, napisz o tym w komentarzu, zaoserwuje cie :) (nie oszukuj..)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, dziwnie się czuję czytając to bo ja jeszcze nie mam absolutnie nic do szkoły XD
    fajny ten drugi plecak ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie fajny ten pierwszy plecak, może sama taki kupię na jakieś zajęcia dodatkowe, żebym nie musiała przepakowywać tego szkolnego. :D

    Mam prośbę! Mogłabyś poklikać w link do szortów z ostatniego postu?
    Jeśli poklikasz, napisz w komentarzu, postaram się odwdzięczyć w jakiś sposób! <3
    lilianka-blog.blogspot.com






    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie mam nic do szkoły..

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne sa te pojemniczki;p
    Obserwuje i licze na rewanz;d
    Zapraszam;d
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Plecak nr 3 jest troszke ładniejszy. :D
    Fajne trampki.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Widze, że masz wszystko posegregowane i to mi się podoba. Ja nie do konca potrafie wykazać sie w systematyczności i to jest mój bład. Większość przybór jeszcze nie kupiłam i nie uzupełniłam swojego plecaka, ale własnie dziś wybieram się na zakupy. Jeśli chodzi o plecak jest on ze mną, już nie pamiętam od kiedy ale nie narzekam a na dodatek jest z NIKE wiec całkiem spoko. Może uda mi się namówić mamę na nowy tym razem czarny, ponieważ ten jest różowy.
    Pozdrawiam.
    http://bruise-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne te plecaki :)

    zapraszam do mnie :)
    http://julkkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uczciwa obserwacja za obserwacje? Świetny blog mój blog http://mela-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne plecaki <333 Ja też nie bawem zrobię taki post

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super plecaki ♥ Ja prócz nowej torby i kilku zeszytów nie mam jeszcze nic ;(
    klikniesz w linki w tym poście? odwdziecze sie czym będziesz chciała :)
    http://greenpinkandcafe.blogspot.com/2014/08/autumn-review.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Te trampki są najlepsze <3 Kocham Twojego bloga i to jak Go prowadzisz. Mogę czytać Twojego posta setki razy, a i tak nadal będzie on tak samo ciekawy. Życzę Ci wiele osiągnięć i sukcesów z tym blogiem. Mam nadzieję, że będziesz jak najdłużej pisać!
    Może w kolejnym poście dodaj przemyślenie, sposoby na nudę? Chętnie bym przeczytała takie posty na Twoim blogu.

    Pozdrawiam :)
    http://livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jak na razie zamówiłam plecak :)

    Zapraszam na mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam. ♥
    www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Drugi plecak jest super :) Powodzenia w nowym roku szkolnym!
    Pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. hej masz genialny blog! <3 będę zaglądała częściej, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości! :)


    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/08/black-gold-white.html
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/08/rose.html
    aż dwie nowe notki ;) zapraszam serdecznie na mój blog! każdy komentarz i obserwacja są odwzajemniane! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne są te organizery!
    Ja też trzymam kartki zazwyczaj w teczce z wyjątkiem angielskiego, gdzie wszystko mam w zeszycie :)
    wolaniekukulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację