05 kwietnia 2014

Warszawa

Hej! Jak już wiecie, kilka dni temu miałam okazję gościć w Warszawie. Stolica bardzo mi się podobała, ale szczerze mówiąc nie chciałabym mieszkać w tak ogromnym mieście. W każdym bądź razie zobaczyłam wiele ciekawych miejsc, milo spędziłam czas i zrobiłam dużo, dużo zdjęć, którymi chciałabym się z wami podzielić. Nagrywałam też krótkie filmiki, z których zmatowałam "jedna całość", więc w następnym poście możecie spodziewać się vlogu :) Jednak teraz zapraszam was do oglądania zdjęć, mam nadzieje, że się wam spodobają!




















Jeśli podoba się wam mój blog, to serdecznie zapraszam do obserwowania! Na pewno wywoła to uśmiech na mojej twarzy! :)

14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, Warszawa to piękne miasto :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja w czwartek zawitam w stolicy :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Warszawa jest cudowna, bardzo bym chciala tam pojechac jak najszybciej! :)
    Jeśli chcesz zobaczyć i poczytać odnośnie firm internetowych, o ich zasadach współpracy itp., to zapraszam do skomentowania nowego posta : )
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post! Ładne zdjęcia :)
    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    +zapraszam do mnie kamilla-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie byłam w warszawie ;/

    http://h-ss-s.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja raz byłam w Warszawie było super :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny blog! Świetnie piszesz, Obserwacja za Obserwacje? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj! :) juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w Warszawie aby ją zwiedzić, byłam tylko przejazdem :)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za tym miastem:pp

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia! Też byłam w Warszawie <3
    Obs za obs? Odpis u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham warszawę,chciałabym tam mieszkać kiedyś!
    śliczne zdjęcia.

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze się składa, bo ja też w najbliższym czasie mam zamiar wybrać się na wycieczkę do tego wspaniałego miasta :* ładny wygląd bloga, ciekawie piszesz i zdjęcia też są bardzo fajne :3

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację