01 marca 2014

okulary?

Cześć! Witam was po dłuższej nieobecności, ale kiedy wróciłam z ferii prawie wcale nie miałam czasu na przyjemności (a w tym też na bloga), ponieważ przygotowywałam się do konkursu matematycznego, który odbył się 22 lutego. Ale muszę się wam pochwalić, że moja praca nie poszła na marne, zostałam laureatką! :) Wcale nie żałuję tego czasu spędzonego z nosem w książkach. Jestem w 100% zadowolona!
Ostatnio humor bardzo mi sprzyja i jestem bardzo radosna, mimo tego, że w środę byłam u okulisty i dowiedziałam się, że mój wzrok się pogorszył, co oznacza że, będę musiała nosić okulary, czy tego chcę, czy nie chcę. Jednak całe szczęście należę do osób, które nie boją się krytyki ludzi i najważniejsze jest dla mnie to, żebym to ja dobrze czuła się w okularach. Tak więc wczoraj byłam u optyka i wybrałam swoje oprawki. Teraz patrzę na świat przez fioletowe okulary i bardzo mi się to podoba! :) Szczerze mówiąc nigdy nie pomyślałabym, że w tak wczesnym wieku będę musiała nosić okulary, ale przecież nic nie dzieje się przypadkiem, widocznie tak już miało być... Dobra zostawiam was z moimi zdjęciami w okularach i idę na spacer. Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. ładnie ci w okularach ;-D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥ + proszę kliknij w baner sheinside.<3
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasują ci te okulary :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie ci w okularach :) śliczne masz włosy
    Zajrzysz do nas i skomentujesz nowy post ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację