13 stycznia 2014

wośp, test

Hej! Przepraszam was za dłuższą nieobecność, ale ostatnio dużo czasu poświęcam na naukę.
Dzisiaj nie poszłam do szkoły, bo od kilku dni dręczy mnie kaszel, jednak mam nadzieję, że do soboty wyzdrowieję, ponieważ jadę na konkurs matematyczny. Trzymajcie kciuki, żeby mi dobrze poszło! :)

Jak pewnie wiecie wczoraj odbył się 22. Finał WOŚP. Jeśli chodzi o mnie to nie zbierałam pieniędzy, ale za to wspomogłam tę akcje występując w Ośrodku Kultury. Ogólnie wczorajszy dzień uważam za udany.




Szczerze mówiąc w ostatnim czasie bardzo dużo się dzieje. W czwartek 9 stycznia pisałam próbny sprawdzian szóstoklasisty, zadania nie były trudne, ani skomplikowane, ale zabrakło mi czasu. Najbardziej pamiętam chwilę, gdy pani powiedziała "zostały wam 3 minuty", a ja dopiero zaczęłam pisać opowiadanie i w ten sposób napisałam tylko połowę z tego co powinnam. Mam nadzieję, że na tym prawdziwym teście wyrobię się z czasem i nic nie zawalę, bardzo zależy mi na tym, żeby uzyskać wysoką ilość punktów, bo przecież od tego zależy do jakiego gimnazjum się dostanę. W każdym bąć razie myślę pozytywnie i wierzę w to, że mi się uda.


3 komentarze:

  1. Znam to uczucie.
    Myślałam czy nie zbierać pieniędzy na WOŚP ale zanim się zapisałam to niestety już nie można było.

    mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam wolontariuszem na WOŚP

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo no to powodzenia na teście szóstoklasisty już teraz, no i w sumie to ja też chciałabym być wolontariuszem ;)
    zapraszam do komentowania: http://00100200.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację