07 stycznia 2014

school & books

Hej! Czy wam też czas tak szybko leci? Mi bardzo i mam dziwne wrażenie jakby wakacje skończyły się miesiąc temu. Jutro w szkole zaczynam omawiać "Anię z Zielonego Wzgórza" i muszę przyznać, że choć większość osób jest przeciwnego zdania mi ta książka bardzo się podobała. Na początku myślałam, że będzie to kolejna nudna powieść z serii "Lektury Szkolne", ale po kilku pierwszych rozdziałach moje zdanie się odmieniło. Nie wiem jak jest u was ,ale w moim przypadku książki, które czytam do szkoły zazwyczaj nie są w moim guście, jednak są wyjątki.
Historia Ani wywarła na mnie ogromne wrażenie, a co dziwne przy ostatnich, trochę smutnych rozdziałach łza zakręciła mi się w oku.
W tym roku chciałabym przeczytać jeszcze parę innych książek:
- "Narnia i Książę Kaspian"
- "Harry Potter i Komnata Tajemnic"
- Trzeci tom trylogii "Magiczna Cukiernia", jeśli się w ogóle ukaże
- "Hobbita"
- "Sposób na Alcybiadesa"
- i może słynne w ostatnim czasie "Igrzyska Śmierci"
Na razie większych planów nie mam, ale pewnie gdy w najbliższym czasie będę w Empiku to na coś się skuszę. A może wy mi coś polecicie? 




3 komentarze:

  1. Kiedyś też omawialiśmy tą książkę, nie jest najgorsza, ale nie mój gust :P

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. yhh, a ja wręcz nienawidzę "Ania z Zielonego Wzgórza" , poprostu nie w moim guście. :)
    Myślę, że książka "Igrzyska Śmierci" jest wspaniała, jak znam opinię innych. Też zamierzam ją przeczytać :)
    + zapraszam do mnie ----------------> http://ala-jestem.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Ani nie czytałam. Przyznaję się, hah. Ale za to Harry Potter i Igrzyska Śmierci są genialne! <3 Polecam do tego także Dary Anioła <3
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację