19 stycznia 2014

maths competitions




Hej! Wczoraj byłam na olimpiadzie matematycznej i chyba dobrze mi poszło. Oprócz dwóch zadań nic nie sprawiło mi większej trudności, to chyba dobry wynik? :) Teraz pozostało mi tylko czekać na wyniki, co nie będzie dla mnie łatwym zadaniem, ponieważ ciekawość mnie zżera. Mam tylko nadzieję, że dostane się do następnego etapu, bardzo mi na tym zależy. W następną sobotę idę na podobny konkurs, tyle, że z języka polskiego, trzymajcie kciuki! Jeśli miałabym wybierać to wolałabym osiągnąć coś w matematyce, bardziej ją lubię i po prostu jestem w niej lepsza. Niektórzy mówią, że dla nich ten przedmiot to czarna magia, lecz u mnie jest zupełnie inaczej, z czego bardzo się cieszę :)
No cóż ,weekend się kończy, a życie płynie dalej, na szczęście za 2 tygodnie zaczynam ferie, nie mogę się doczekać!


9 komentarzy:

  1. Jejj, ja też chodzę na takie olimpiady jednak nie bardzo to lubię :((

    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie jestem taka dobra z maty jak Ty :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli się zgadzasz to daj mi znać w komentarzu żebym mogła się odwdzięczyć, jeśli nie to zignoruj tą propozycje :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja natomiast jetem lepsza z polskiego ;) A jeśli na olimpiadę to tylko z WOSU! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog <3
    Obserwujemy ? jak tak to zacznij i napisz u mnie , odwdziecze sie :)
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obyś zajęła jak najwyższe miejsce :D Super blog i posty
    zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog!
    Obserwujemy?
    http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super post!
    zapraszam do mnie---------> www.cami-and-cini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia ;) Ja niezbyt lubię matmę, jestem lepsza z polskiego.
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację