01 stycznia 2014

Hello 2014


Cześć! Wczoraj pożegnaliśmy 2013 rok, a podsumowując był on dla mnie dosyć dobry, choć nie ukrywam, że zdarzały się smutne chwile, że po prostu siąść i płakać. Sylwestra spędziłam zwyczajnie- przed telewizorem i z chipsami w ręku, szczerze mówiąc nie miałam ochoty na nic innego.
Jednak dzisiaj jest pierwszy dzień Nowego Roku, co oznacza, że wszystkie troski i kłopoty trzeba zostawić daleko w tyle i cieszyć się chwilą. Każdy z nas zaczyna nowy rozdział swojego życia.
Jest to bardzo dobra okazja by wziąć się za siebie i stać się lepszym, nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię z niej korzystać i mam wielką nadzieję, że rok 2014 będzie 100 razy lepszy od tego poprzedniego, wierzę, że będzie pełen radości i szczęścia oraz, że po prostu będzie mój!




 W tym celu, by 2014 był jednym z najlepszych lat mojego życia zrobiłam listę postanowień noworocznych, która będzie moją motywacją do dalszej pracy.

1.Wezmę się porządnie za szkołę muzyczną, by na koniec roku zdać na 5.
2.Dostanę się na konkurs wojewódzki z matematyki i zostanę na nim laureatem.
3.Nauczę się dobrze chwytów barowych na gitarze.
4.Będę wychodzić do szkoły przynajmniej o 7:45 (niestety mam z tym problem)
5.Osiągnę liczbę 50 obserwatorów na blogu.

To by było na tyle, postanowiłam, że w tym roku wybiorę 5 rzeczy, na których najbardziej mi zależy i będę skupiać się na nich przez cały rok. Mam nadzieję, że wszystkie z nich uda mi się zrealizować, trzymajcie kciuki :)

Chciałabym jeszcze wam wszystkim życzyć Szczęśliwego Nowego Roku oraz żeby spełniły się wszystkie wasze marzenia!

 


4 komentarze:

  1. Tajne postanowienia . Ja muszę wymyślić swoje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)
    obserwacja ?
    http://sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super postanowienia. Oby ci sie udało :P

    http://sunsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oo trzymam kciuki by ci się udało!:)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację