29 grudnia 2013

Gitara

Hej! W ostatnim czasie zastanawiam się nad kupnem gitary, ale nie jakiejś tam gitary, zależy mi by była dobrej jakości i starczyła mi na długo, a nie zniszczyła się po pierwszym miesiącu. Dlatego właśnie, gdy wracałam po świętach do domu, przejeżdżając przez Wrocław, wstąpiłam do sklepu muzycznego Ragtime, jednak na nic się nie zdecydowałam, ponieważ  po świętach, kiedy wszyscy szukają odpowiednich prezentów dla swoich bliskich w sklepach nie ma dobrego wyboru. Facet, który mnie obsługiwał pokazał mi gitarę, Fender CD 60, która sama w sobie miała dobre brzmienie, jednak nie miałam porównania z innymi instrumentami, więc postanowiłam na razie wstrzymać się od zakupu. W internecie czytałam o jeszcze innej gitarze, a mianowicie o Yamasze F 310, była bardzo chwalona przez różne osoby, a w dodatku w tym samym przedziale cenowym co gitara, którą oglądałam w sklepie muzycznym. W ferie wybieram się do Wrocławia i mam zamiar zajrzeć jeszcze raz do tego sklepu, mam nadzieję, że obie gitary, nad którymi się zastanawiam, będą dostępne i będę mogła je wypróbować i porównać.

To Yamaha F 310


A to Fender CD 60






Jeśli ktoś z was zna się na rzeczy to bardzo proszę o radę.
Prędzej czy później muszę się na coś zdecydować :)


7 komentarzy:

  1. Wedlug mnie lepszy jest ten drugi model . Smam mam taki model tylko w czerwono - czarnym kolorze. Bardzo dobrze sie na niej gra tylko wymaga cioaglego strojenia. Zapraszam do mnie : mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od kilku lat gram na gitarze, ale KLASYCZNEJ. Więc zabardzo na akustycznych się nie znam..
    Dziękuję za komentarz u mnie! A na jakim instrumencie grasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gram na akordeonie i gitarze. Na akordeon chodzę do szkoły muzycznej. A na gitarze uczy mnie starsza koleżanka z kościoła, należę do Młodzieży Maryjnej.

      Usuń
  3. Widzę, że uparcie szukasz gitary akustycznej :)
    Na akustykach za bardzo się nie znam.
    Od niedawna gram na klasycznej, bo jak się dowiedziałam, to właśnie od klasyków powinno się zaczynać ;) Ja mam model YAMAHA C30M i sprawuje się świetnie. Rozmawiałam z różnymi ludźmi, którzy mieli doświadczenie z gitarą i jak najbardziej poparli mój wybór. /Daria

    http://fotografiamojapasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, że powinno się zaczynać od klasyków. Właśnie to zrobiłam, na gitarze klasycznej gram już ok. 2 lata i teraz chcę się przenieść na akustyczną :)

      Usuń
  4. Nie znam się na gitarach ,bo nie gram i nie mam do tego słuchu :).Mój brat na święta dostał gitarę ,ale o ile się orientuję to jakąś dla początkujących (i od razu zepsuł strunę xD)
    Szczęśliwego nowego roku! ;D

    Zapraszam na mój blog ,będzie mi bardzo miło jeśli zajżysz i KLIKNIESZ w baner ROSEGAL <33.
    Jeśli Ci się spodoba ,skomentuj,zaobserwuj ;))

    http://dont-benormal.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie umiem grać na gitarze więc nie potrafię poradzić. :(
    zapraszam do mnie.
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację