21 grudnia 2013

Christmas is coming


Hej!
Ze względu na to, że przygotowania do Świąt idą już "pełną parą", postanowiłam napisać post o tym jak ja spędzam Święta Bożego Narodzenia. W tym roku, jak zawsze, wyjeżdżam do mojej cioci, gdzie zjeżdża się prawie cała rodzina. Rano w dniu Wigilii wszyscy razem ubieramy choinkę, pamiętam jak rok temu mój wujek nagrywał wszystkie ciekawe chwile , a potem z tego zmontował filmik, było dużo śmiechu i radości, to mu naprawdę dobrze wyszło! 24 grudnia mniej więcej od 14:00 zaczyna się prasowanie obrusów, ustawianie stołów, rozkładanie sztućców i serwetek, tak aby wszystko było dopięte na ostatni guzik.
Gdy na niebie zabłyśnie pierwsza gwiazdka zasiadamy do stołu. Wszystko zaczynamy wspólną modlitwą i odczytaniem fragmentu Pisma Świętego, na stole nie może zabraknąć barszczu, uszek, pierogów, krokietów, ryby, kwaśnicy (zupa wywodząca się z gór, skąd pochodzi mój dziadek) i wielu innych potraw, zazwyczaj zgodnie z tradycją jest ich 12. Kiedy wszyscy odejdą od stołu, wspólnym chórem śpiewamy kolędy, dopiero po tym możemy rozpakować prezenty. Święta w mojej rodzinie są obchodzone bardzo tradycyjnie.


Mam tylko nadzieję, że jakimś cudem spadnie jeszcze śnieg...
Moim zdaniem święta bez śniegu nie mają takiej aury.
Macie tu parę świątecznych GIFÓW, które bardzo mi się spodobały!
Z jednej strony chciałabym, żeby na święta spadło tyle śniegu co na pierwszym GIFIE :)



A i chciałabym wam wszystkim życzyć udanych i rodzinnych świąt!





19 komentarzy:

  1. Ja święta spędzam u babć ;D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post! życzę udanej przerwy świątecznej <3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ubolewam z braku śniegu w moim mieście.Wesołych świąt! Super blog!
    zapraszam serdecznie:
    mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam nadzieje, że spadnie śnieg :)) Świetne gify! ;))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, oby było śniegu jak najwięcej. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Cudowny post!
    Może obserwacja za obserwację? Napisz u mnie! <3
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie też udanych świąt! <3

    ZAPRASZAM NA 2 KONKURSY I AKCJĘ Z LISTAMI! :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również życzę udanych świąt :)
    Bardzo ladne inspiracje <3
    http://dont-benormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis! :)
    Zapraszam do mnie http://iiga-aa.blogspot.com/
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj, postaram się odwdzięczyć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tobie również wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Również wesołych świąt.Trochę spóźnione ale lepsze to niż wgl :)

    http://sushi-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju jak śicznie tu<3
    Zapraszam do mnie: http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się twój blog:) Dobrze piszesz, ładne zdjęcia ;)

    Może obserwacja za obserwację ? Jeżeli tak to zaobserwuj mojego bloga i skomentuj mój post i dopisz obserwuję.Odwdzięczę się obserwacją i miłym komentarzem pod postem ;)

    ew-ewel.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. takie nagranie jest fajne, można potem powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała mój blog :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne gify :) Masz bardzo dużo tradycji zachowanych w domu :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :*
    Widać, że się starasz :)
    Sama nie prowadzę bloga, ale chciałabym Cię zaprosić na bloga przyjaciółki :)
    http://choocomilk.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt :*
    //Sonia
    PS. Taka mała rada. Wyłącz weryfikacje obrazkową, bo to upraszcza dodawanie komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jacie naprawdę świetny blog. *.*
    Nie powiedziałabym, że masz 12 lat. ;)
    Obserwuję. ;3 Wpadnij do mnie w wolnej chwili. ;)

    http://alexandramuller0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację