09 grudnia 2013

Berlin, Snow, Weihnachtsmarkt...

Hej!

Jak zaczął się wam ten tydzień?
Mi dosyć dobrze! :)
Dzisiaj na w-fie graliśmy w koszykówkę, a ja jak zwykle bardzo się w to angażowałam i wróciłam do domu strasznie zmęczona, a tu jeszcze trzeba było iść do szkoły muzycznej, ale jakoś dałam radę.
W sobotę byłam w Berlinie, na targach świątecznych, tam mówi się na to Weihnachtsmarkt.
Są tam najrozmaitsze atrakcje i stoiska z ozdobami oraz pysznymi słodyczami.
Naprawdę czuć tą świąteczną atmosferę! Jak byście mieli kiedyś okazję wybrać się na coś takiego, to bardzo wam polecam, to świetna sprawa! Kiedy tak spacerowałam sobie wieczorem ulicami Berlina, spotkała mnie miła niespodzianka- nagle zaczął padać śnieg, który prześlicznie wygląda na zdjęciach!
Macie tu kilka fotek z mojej podróży:













To by było na tyle, do zobaczenia! :)

11 komentarzy:

  1. Zazdroszczę! *.*
    Ślicznie wygląda ta choinka, chciałabym zobaczyć to na żywo. ^^

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe zdjęcia:)

    bezimienny-szymon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I always love your photography
    check my blog if you want too:)
    NEW POST -> tr3ndygirl.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia <3. Bardzo ciekawy post. Masz śliczny wygląd bloga *.*
    http://czolgista-repost.blogspot.com/2013/06/smieszne-nazwiska-xdd.html

    OdpowiedzUsuń
  5. HEJ!:) Masz naprawde świetnego bloga, super piszesz posty <3 Widać że wkładasz dużo serca w napisanie ich:)
    Jestem pierwszy raz, może obserwacja? Napisz u mnie w komentarzu czy obserwujesz, wtedy i ja się odwdzięcze. ;-]

    ♥♥♥ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog :) Będę na niego zagladać ;)

    Zapraszam też do mnie jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj a na pewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ;) zapraszam do mnie ---- > seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też byłam na Weihnachtsmarkcie w Berlinie, w zeszłym roku ;)
    Chyba nawet w tym samym miejscu, co Ty (Alexanderplatz?)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia :)
    Może kiedyś namówię rodziców na mały wyjazd do Berlina :)
    http://kalla-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ;D Śliczne zdjęcia ;3 Interesujący blog <3
    Co powiesz na obserwacje za obserwacje? ;3
    http://gumisiowajesica.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przejrzałam kilka postów i muszę napisać, że bardzo podoba mi się twój blog, widać że dużo pracy wkładasz w bloga i nie piszesz na siłę. Z chęcią będę tu zaglądać. ; )


    Zapraszam do obserwowania i komentowania ostatniego postu na moim blogu. ; )

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację