30 listopada 2013

My Hobby

Hej :)
 Dzisiaj chcę wam opowiedzieć o moich HOBBY :) Jest ich dosyć dużo, ale postaram się opowiedzieć wam o nich jak najlepiej! :)

Moim pierwszym hobby jest fotografia. Moje zdjęcia nie są jakieś nie wiadomo jak dobre, ale robiąc je wkładam w nie całe moje serce, tak aby wyszły jak najlepiej...

Moim kolejnym hobby, jeśli w ogóle można to tak nazwać.... To chyba jednak bardziej talent lub zainteresowanie... Więc moim kolejnym zainteresowaniem jest... matematyka, bardzo ją lubię .
Jestem w niej dobra, radzę sobie z nią i osiągam sukcesy w różnych konkursach, więc po prostu sprawia mi ona przyjemność.
Następną rzeczą, którą bardzo lubię robić jest gra na gitarze :) Nie jestem jakimś wirtuozem, ale sprawia mi to przyjemność i relaksuje mnie.... 

Potrafię również grać na akordeonie, jest to mniej znany instrument, ale też fajnie brzmi...
Gra na jakimkolwiek instrumencie jest bardzo przydatna i rozwija nasze półkule mózgowe... :)

Bardzo interesuję się muzyką, lubię śpiewać i jak wcześniej wspomniałam gram na instrumentach,
uwielbiam również słuchać muzyki (niedługo powinien pojawić się post dotyczący moich ulubionych kawałków). W przyszłości chciałabym wybrać się do jakiegoś programu, np. The Voice of Poland,
to takie moje małe marzenie :)
Nie wiem czy to moje hobby, ale lubię żonglować, chodzę na zajęcia cyrkowe, na których po prostu żonglujemy i bawimy się :) W czasie wakacji jeździmy na polsko-niemieckie obozy cyrkowe, gdzie możemy nauczyć się nowych rzeczy, takich jak: ekwilibrystyka, akrobatyka powietrzna, akrobatyka itd.
Opowiem wam o tym innym razem :)

Zawsze po obozie jest przedstawienie, na które przyjeżdżają rodzice :)


Zdjęcie z SHOW w 2013 r.
Stoję na czerwonej kuli :)



Zdjęcie z SHOW w 2012 r.
A tutaj "wiszę" na czerwonej chuście :)


A jakie jest wasze hobby ?

9 komentarzy:

  1. Fajne hobby najważniejsze jest jego rozwijanie ! :) powodzenia życzę a moim jest muzyka :) OBSERWUJE TWOJEGO BLOGA I LICZE NA REWANZ

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i obserwację :) I oczywiście się zrewanżuję :D

      Usuń
  2. Ja tam śpiewać nie lubie :P Moje hobby to rysowanie i fotografia ♥
    http://olaandnina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetne hobby.Moje to fotografia oraz tworzenie stylizacji! ;)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię tworzyć stylizacje, np. w projektorze "Top Model" <3, ale to chyba nie moje hobby :)
      Na pewno wpadnę na bloga ;)

      Usuń
  4. Baaardzo ciekawy post :3

    Zapraszam do rozdania :) www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo tez tam kolo Gabi stoje z tylu :) jeddziesz na rok ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz i zachęcam do wymiany poglądów!
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
*nie uznaję obserwacji za obserwację